Ik heb deze week de Seiko Solar gekocht van seamaster.
Alles dik voor de bakker:
- horloge top
- verzending top
- communicatie top
Thx voor dit werkelijk schitterende horloge!
Groeten, Harro aka el_great_foxman
Ik heb deze week de Seiko Solar gekocht van seamaster.
Alles dik voor de bakker:
Thx voor dit werkelijk schitterende horloge!
Groeten, Harro aka el_great_foxman
Van seamaster de Marathon TSAR gekocht. Prettige communicatie en snelle levering. Helemaal top.
Van Seamaster in het verleden al eens naar volle tevredenheid een paar high-end horloges gekocht.
Vandaag een eenvoudige Seiko maar het horloge verkeerd in topstaat en werkelijk supersnelle verzending.
Aanrader!
heren bedankt en veel plezier ermee (tu)
Bij Seamaster een bod gedaan 80 euro voor een Isofrane 22mm (vrpr80), met een 20mm nato (vrpr 5) en een 22mm nato (vrpr 5), waar hij excl verzendkosten op in ging. Nette en vlotte communicatie. De Isofrane was in onberispelijke staat. Bij beide nato’s waren de onderband er afgeknipt.
Mijn mening:
Seamasters mening:
Het gaat om een paar euro en is daardoor een principe kwestie. Ik heb dan ook aan Seamaster over gelaten of hij er iets mee wilde doen. Hier is hij niet op in gegaan.
ik ben er wel op in gegaan, maar jouw vergelijking met dat jouw band net zoveel waard is als mijn isofrane is naar mijn mening niet waar.
De isofrane band was veel meer gedragen en de gesp is zeker een bepalende factor,
want zoals je zelf op het forum ook kunt zien worden de banden met rs gesp niet zo snel verkocht en zijn goedkoper en zoals ik je aangaf was mijn band die slechts 6x gedragen is en met in gesp de zelfde dag nog verkocht en had ik een wachtlijst van drie man.
je gaf zelf aan dat wat je kocht duidelijk op de foto te zien was, en dat klopt en dat de nato zonder onderband niet bruikbaar is ben ik niet met je eens.
je gaf zelf aan dat het allemaal geen ramp was maar bal bij legde, ik vond het ook geen ramp maar kon me niet in jouw stellingen vinden zowel in de vergelijking van jouw en mijn isofrane en dat een nato zonder onderband die precies zo op de foto staat onbruikbaar zou zijn.
dus ik dacht, oke we verschillen van mening dat kan …
Als je dan wel wat wilt …wat nu blijkt moet je dat ook mailen.
ik neem de nato’s niet los terug, want het is wat je kocht en niets anders dan wat op de foto staat.
Dus dan wordt het alles of niets.
mits de isofrane niet intussen al meer is gedragen dan de 6x toen ik hem aan jouw verkocht.
ps:
ik zie nu net dat je de boel ook hier verdraaid met:
Isofrane 22mm (vrpr80),
20mm nato (vrpr 5)
en een 22mm nato (vrpr 5)
vraag prijs ??? dat was heel duidelijk geen vraag prijs, weer iets wat je zo verdraaid ten gunste van jou en ten nadele van mij wat niet klopt.
weet je wat, ik vind het wel best zo.
Ik wilde slechts een beschrijving van het verloop geven, zoals ik dat bij iedere verkoop doe. Volgens mij heb ik dat gedaan, ik heb het in ieder geval getracht. Daarom heb ik ook jouw argumenten aangedragen.
Je gaf aan dat de Isofrane al 80 waard is, zoals ik beschreef, dat zal ook wel waar zijn en ontken ik in mijn eerdere post niet. Dat is wat mij betreft echter niet hetzelfde als de nato’s er gratis bij geven. De nato’s zijn bruikbaar, maar naar mijn SMAAK (zoals beschreven) niet. Het woord VRAAGprijs, als dat verkeerd valt wil ik dat best terug nemen want daar bedoel ik niets meer mee dan de prijs opgegeven bij de advertentie. Ik heb niet de intentie daar iets mee te verdraaien.
een quote van jou,
“Wat mij betreft is een nato zonder de onderband, ondanks dat het bruikbaar is, eigenlijk gewoon stuk.”
zo en nu ben ik je gelieg helemaal zat,
Jammer dat het deze richting op gaat, ik zal het hierbij dan ook laten.
Heb bij Joost als verschillende horloges en onderdelen gekocht die er altijd perfect uitzagen en tegen een goede prijs.
Hij is eerlijk omschrijft altijd precies de staat dus kom je niet voor verassingen te staan.
Dus erg betrouwbare verkoper
Ton van de Ven
Aurodure
Een week of 3 geleden een mooie G-shock van Seamaster overgenomen. Had al eerder een Baby-G van hem overgenomen voor mijn dochter, nu een Adult-G voor mezelf. Mooi horloge, onberispelijk en snel afgehandeld. Helemaal super en ik ben klaar voor stealthmode met deze klok (een GW7900).
Voor de zoveelste keer een flitsdeal met Joost en zijn lieftallige steun en toeverlaat Patries! Binnen een paar minuten afgerond en over de levering en het horloge maak ik me geen zorgen.
Hans
Casio Gshock overgenomen van Joost. Snel en prima geregeld.
Leuke snelle deal met Joost, zeker weer voor herhaling vatbaar (tu)
Ries
Beste Forumleden, ik loop er al een paar dagen mee rond en het zit me niet lekker.
Na wat vooronderzoek en en door betrouwbare bronnen te zijn voorgelicht deed ik forumlid Seamaster een lumineus aanbod voor een drie-in één koop.Kreeg als antwoord "rot toch op joh"en “ik wordt strontziek van je” en termen als “belachelijke opmerkingen”. Een NEE van de verkoper was voldoende geweest. Meneer Seamaster leest slecht en heeft een erg kort lontje ! Ik ben nu zo’n vijf jaar forumlid en proviandeer met enige regelmaat leuke horloges van de leden, maar zo te worden aangesproken heb ik nog niet eerder meegemaakt.Helemaal niet leuk dus !!
Ik moest dit ff kwijt. greets Nitram.
Ik snap jouw frustratie, ik ken Seamaster echter als een uiterst correct forumlid waar het goed zaken mee doen is.
Idem, zo ken ik hem ook niet. Ik moet zelf ook wel eens moeite doen om beleefd te blijven na idiote voorstellen van HF leden.
Hoi Martin,
ja nu ik dit weer zo lees snap ik mijn reactie weer helemaal !
mijn god je noemt je horloge liefhebber …je hebt er de ballen verstand van en probeert mij te overtuigen dat ik het verkeerd zie en ja daar had ik genoeg van.
je zou mij een prijs noemen wat je voor de drie horloges samen over had …
toen moest ik ineens een prijs noemen , ook goed had ik ook meteen kunnen mailen.
dan vraag ik ineens veels te veel “ik moest mijn geluk maar op marktplaats zoeken” , “Te prijzig voor batterijklokken” …
en daarna deze:
WHOLE SALE !!
Longines € 375–
Megafuture € 125–
Seiko € 100–
en je kon als je de advertenties had gelezen heel goed zien wat ik vroeg …alle drie bij elkaar heb ik er nog een kwak afgedaan …krijg ik nog belachelijke reacties…met elke keer dat ik het helemaal verkeerd zie.
in je allerlaatste berichtje schijn je eindelijk te snappen dat de longines die jij gezien hebt niet dezelfde is als die ik aanbied !!!
en ja soms lijken horloges op elkaar maar kunnen kleinen verschillen in detail een groot prijs verschil in prijs teweeg brengen.
de z.g.a.n. junghans van een halfjaar oud brengt echt wel meer op dan de €125,- waar je mij diverse keren van probeert te overtuigen.
en dan je herhaling steeds …pff … soms kun je wel iets uitleggen maar als mensen niet lezen wordt het lastig.
en ja:
hier zullen je ook ongetwijfeld wel weer een reactie op geven … maar ik laat het erbij en net zoals je schreef : and no hard feelings
maar blijkbaar moest je het toch kwijt …geen probleem
voor de volgende keer, als je weer een horloge zoekt mij niet mailen en gewoon verder zoeken.
gr joost
@EricPP & schmeink … thnx
Idem, zo ken ik hem ook niet. Ik moet zelf ook wel
eens moeite doen om beleefd te blijven na idiote
voorstellen van HF leden.
Jij ook al?
There’s always to sides to every story. Dit is daar een goed voorbeeld van!