Seamaster95

Een tijdje terug een horloge verkocht aan @Seamaster95. Nette en duidelijke manier van communiceren, bied realistisch en maakt snel geld over.

Goed gekeurd door mij :+1:

2 likes

Begin dit jaar een horloge van @Seamaster95 gekocht. Ondanks dat het om een klein bedrag ging, toch netjes gehandeld en veilig verstuurd.

Aanrader!

1 like

Onlangs een leuke Timex overgenomen van @Seamaster95. Communicatie met Simon verliep vlot en de verzending van het pakketje was zo geregeld. Pakketje goed verpakt, dus alles naar wens! Aanrader :slight_smile:!

1 like

Afgelopen week een deal gesloten met @seamaster95 ondanks dat ik nieuw was op het forum deinsde seamaster95 er niet voor terug. Het horloge was precies zoals beschreven en zoals gefotografeerd. Netjes verpakt en op tijd verstuurd. Bedankt!

1 like

Een supersnelle deal met Simon, horloge was direct verkocht. Heel aangenaam contact! No worries :smiley:

1 like

Al meerdere deals gedaan met Simon, allemaal heel fijn en vlot verlopen. Leuk wat onderhandelen en praten over de horlogepassie. Een aanrader!

1 like

Vlotte communicatie met Simon, ook nadien nog een bijkomende vraag snel en correct beantwoordt. Aanrader!

1 like

Top verkoper. goede communicatie, snelle verzending en goed verpakt.

1 like

SKX013 verkocht aan Simon. Leuk contact, vlotte afhandeling dus zeer zeker een aanrader! :muscle:t3:

1 like

Mooie oude Omega van @Seamaster95 over mogen nemen. Prima verpakt, goed contact en de deal was snel beklonken. Aan te raden!

1 like

snel verstuurd. fijne deal!

1 like

Snelle verzending en goed verpakt! Aanrader :sunglasses:

1 like

@Seamaster95 heeft een boek van mij overgenomen. Snelle beslisser en goed in de communicatie. Simon moest er even op wachten door de bureaucratische stroop bij de posterijen :sweat_smile:
Prima forummer, 5 pleesjes :camping: :camping: :camping: :camping: :camping:

1 like

Net een bandtje aangekocht van Simon
Voor mij een dikke duim :+1:
Is een echte aanrader

1 like

Ook van mij een positieve reactie. Horloge was stevig verpakt en exact conform beschrijving. Lekker vlot afgehandeld ook. Dus …, aanbevolen!

1 like

positief, snel en duidelijk!

1 like

Ik heb een heel leuk klein dames Tissot horloge van Simon overgenomen. Heel vlotte en attente communicatie en verzending, zeer zorgvuldig ingepakt. Ook van mij dus zeker een aanrader :ok_hand:
Dankjewel Simon!

1 like

Buler gekocht van Simon @Seamaster95.

Na wat geklooi bij mijn favoriete pakketdienst, vandaag het pakje mogen ontvangen!

Dank je wel Simon en tot een volgende deal.

1 like

Horloge verkocht aan @Seamaster95. Deal was binnen no time gemaakt, en betaling ook snel ontvangen. Helemaal top!

1 like

Omega gekocht van @Seamaster95 en dat ging heel vlot. Goede info en op de hoogte gehouden van het verloop. Echt top!

1 like