Seamaster95

Snelle deal gemaakt met @Seamaster95 . Mooie vintage overgenomen zoals beschreven en vriendelijke communicatie.

Aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Een collega van mij (en klokkenmaker) was al tijden op zoek naar een vintage Omega.
Uiteraard heb ik voor hem dit forum in de gaten gehouden en zo kwam ik de '59 Seamaster van @Seamaster95 tegen.

Lang verhaal kort:
Horloge was in zeer goede staat, m’n collega is gelukkig en ik ben blij dat ik heb kunnen bemiddelen.
Fijn contact, snel handelen: Helemaal goed!

1 like

Een vintage Omega met veel patina verkocht aan Simon @Seamaster95.
Het was blijkbaar het ideale horloge voor Simon, als je dit in je bio zet. :sweat_smile:

Ik heb een zwak voor Omega’s uit de jaren 40 t.e.m. 70 en ben niet vies van een karaktervol patina.

Heel fijn contact, leuke babbel.
Top!

1 like

Ik heb een vintage Omega van @Seamaster95 gekocht. Supervriendelijk contact en een meer dan prachtig horloge. Dankjewel Simon!

1 like

Horloge aan @Seamaster95 verkocht.
Prettig contact en snelle reacties.

Aanrader, 5 sterren!

Veel plezier met je Dan Henry :+1:

1 like

Vandaag werd de Omega Genève Dynamic bezorgd. Erg content met de 2e Omega aankoop via Simon. Betrouwbaar, snelle levering en heeft een neusje voor mooie Omega vintage horloges. Ik ga ervan genieten :dizzy:

1 like

Onlangs een prachtige vintage Omega overgenomen van @Seamaster95 , en dat is van begin tot eind super verlopen. Het horloge werd snel verzonden, perfect verpakt, en helemaal zoals beschreven.

Wat ik extra waardeer: ondanks dat hij na mijn reactie nog hogere biedingen kreeg, heeft hij zich keurig aan zijn woord gehouden en het horloge aan mij verkocht. Echt netjes en correct – zo zie je het graag op het forum.

1 like