Snel en goed verkocht aan Sean, helft gaat naar goed doel https://makeawishnederland.org/word-donateur
bedankt gr roel
Lekker bezig!
G-Shock aan @Sean010 verkocht, enthousiast lid, vriendelijke communicatie en een terugkoppeling na ontvangst helemaal prima dus
Horloge verkocht aan @Sean010
Nog voordat ik het rekeningnummer had doorgegeven, stond het geld op de rekening .
Nee, alle gekheid op een stokje. Fijne communicatie, snelle betaling, geen geneuzel. Kortom, helemaal top .
Bedankt Sean
Een Tissot aan Sean @Sean010 verkocht. Bijzonder aardige horlogeliefhebber. Geld was al binnen voordat hij het horloge op kwam halen.
Bedankt Sean, tot de volgende
Mooi horloge over kunnen nemen van @Sean010 fijne communicatie gehad en nog even gezellig zitten keuvelen over van alles en nog wat, maar vooral over horloges uiteraard. Van harte aanbevolen!
Heel fijn contact gehad met Sean.
Mooi horloge van hem mogen overnemen
Netjes en snel verstuurd.
Aanrader!
Super snel geregeld, prima geregeld. Dank.
Horloge overgenomen van @Sean010 . Vlotte communicatie, snelle verzending en een blije koper. Thanks Sean
Mooie Oris overgenomen van Sean. Na snel, vriendelijk en soepel contact via PM en Whatsapp goede deal gemaakt naar beiden tevredenheid.
Leuke overdracht met horlogepraat bij v/d Valk.
Bedankt @Sean010 !
Met een rotgang is er een Tissot mijn kant op gekomen van @Sean010 super fijn, heel goed contact en perfect verpakt. thanks!!
Met nog een rotgang is er een fantastische Seiko GMT mijn kan op gekomen, wederom van @Sean010
Hierna moeten jullie mij maar gewoon geloven dat het met Sean wel goed zit;)!
Horloge overgenomen van @Sean010 . Vlotte communicatie, super snelle verzending en een blije koper. Thanks Sean!!
Groet,
Werner
Gisteren met @Sean010 de overdracht afgerond van een Citizen. Het is prima afspraken maken met Sean: hij reageert vlug, duidelijk en doet wat ie zegt.
Aan te bevelen!