Sean010

Snel en goed verkocht aan Sean, helft gaat naar goed doel https://makeawishnederland.org/word-donateur
bedankt gr roel

2 likes

Lekker bezig! :ok_hand:

2 likes

G-Shock aan @Sean010 verkocht, enthousiast lid, vriendelijke communicatie en een terugkoppeling na ontvangst :ok_hand:t2: helemaal prima dus :+1:t2:

1 like

Horloge verkocht aan @Sean010
Nog voordat ik het rekeningnummer had doorgegeven, stond het geld op de rekening :face_with_raised_eyebrow:.

Nee, alle gekheid op een stokje. Fijne communicatie, snelle betaling, geen geneuzel. Kortom, helemaal top :ok_hand:.
Bedankt Sean :+1:

1 like

Een Tissot aan Sean @Sean010 verkocht. Bijzonder aardige horlogeliefhebber. Geld was al binnen voordat hij het horloge op kwam halen.

Bedankt Sean, tot de volgende :ok_hand:

1 like

Mooi horloge over kunnen nemen van @Sean010 fijne communicatie gehad en nog even gezellig zitten keuvelen over van alles en nog wat, maar vooral over horloges uiteraard. Van harte aanbevolen!

1 like

Heel fijn contact gehad met Sean.
Mooi horloge van hem mogen overnemen
Netjes en snel verstuurd.
Aanrader!

1 like

Super snel geregeld, prima geregeld. Dank.

1 like

Horloge overgenomen van @Sean010 . Vlotte communicatie, snelle verzending en een blije koper. Thanks Sean :raised_hands:

1 like

Mooie Oris overgenomen van Sean. Na snel, vriendelijk en soepel contact via PM en Whatsapp goede deal gemaakt naar beiden tevredenheid.
Leuke overdracht met horlogepraat bij v/d Valk.

Bedankt @Sean010 !:+1:t2:

1 like

Met een rotgang is er een Tissot mijn kant op gekomen van @Sean010 super fijn, heel goed contact en perfect verpakt. thanks!!

1 like

Met nog een rotgang is er een fantastische Seiko GMT mijn kan op gekomen, wederom van @Sean010
Hierna moeten jullie mij maar gewoon geloven dat het met Sean wel goed zit;)!

1 like

Horloge overgenomen van @Sean010 . Vlotte communicatie, super snelle verzending en een blije koper. Thanks Sean!!

Groet,
Werner

1 like

Gisteren met @Sean010 de overdracht afgerond van een Citizen. Het is prima afspraken maken met Sean: hij reageert vlug, duidelijk en doet wat ie zegt.
Aan te bevelen! :+1:

1 like