Sebastiaan

Bas @Sebastiaan heeft van mij een Tissot box overgenomen.
Prima communicatie, snel betaald.
Bedankt Bas!

2 likes

Top ervaring met Bas alias @Sebastiaan , zeker aan te bevelen.
Snelle en duidelijke communicatie, geld direct op de rekening.

1 like

Bas heeft vorige week een bandje van mij overgenomen, en ook hier een top ervaring met @Sebastiaan :+1: Vriendelijke communicatie en snelle betaling, helemaal top.

Groet, Matthijs

1 like

Deze week een horlige van @Sebastiaan overgenomen.

Zeer fijne deal, goede communicatie en snelle verzending.

Helemaal top :+1:

1 like

Net een horloge verkocht aan @Sebastiaan. Prettig contact en snelle betaling, kortom: aanrader.

1 like

Goed en betrouwbaar HF lid. @Sebastiaan en ik hadden de pech dat de Glycine Airman in het proces bij LostNL (ik bedoel PostNL) uit het pakket gestolen werd. Goed onderling contact en uiteindelijk geld terug van PostNL. Met name dankzij de inzet van hem. Hulde. :+1:t2:

1 like

Horlogedoos van @Sebastiaan overgenomen. Prettige en soepele afhandeling. Aanrader!

1 like

perfecte communicatie en afhandeling. Hij heeft het horloge zelfs nog ingepakt in cadeaupapier voor me :smiley: Zeker aan te raden

1 like

@Sebastiaan heeft een horloge band aan mij verkocht, was vriendelijk en snel geleverd :+1:

1 like

Gister echt een werkelijk schitterend horloge gekocht van Bas, ofwel @Sebastiaan. Zeer prettig informeel contact en leuk om samen even over de gezamenlijke hobby te spreken.
Kortom, absoluut een aanrader!!

1 like

Zojuist een horlogedoos bij @Sebastiaan opgehaald. Ik dacht dat ie wel zou passen in mijn tas, maar de doos was groter dan verwacht. Sebastiaan heeft me gelukkig uit de brand geholpen.
Top.
Prima deal, aardige vent, fijne communicatie. Wat wil je nog meer

1 like

Hier ook een prima ervaring met @Sebastiaan . Vriendelijke communicatie, vlotte betaling en dito terugkoppeling. Anytime again, en derhalve
🫀🫀🫀🫀🫀vijf van de vijf hartjes.

Ik wist niet eens dat er een soort van anatomische hartjes emoticons waren :joy:

1 like

Recent een prettige ervaring met @Sebastiaan gehad! Een fijn gesprek met vlotte communicatie, alvorens de deal werd beklonken onder het genot van een drankje. Dankjewel!

1 like

Prima ervaring met @Sebastiaan . (Noodgedwongen) snel afgehandeld, maar aanrader!

1 like

Inmiddels een paar weken geleden maar toch nog even bericht achterlaten.

Een leuke moonswatch mogen overnemen van @Sebastiaan , snel verzonden en goed verpakt.
Aanrader :ok_hand:t2:

1 like