Secondewijzer loopt niet longines retrograde moonphase!

Hallo medeleden,

Iemand enig idee waarom de secondewijzer niet loopt van mijn longines retrograde moonphase. L707.2

Alles is ingesteld maar is er iets dat ik vergeten ben of? Hij blijft stug op 60 staan wat ik ook doe!

1 like

Heb je nog garantie…?

Hij is gloednieuw, gister ontvangen. Dus jazeker

Als je zeker weet alles verder goed te doen, en hij loopt ook gewoon, gewoon terug er mee.

1 like

Heb het bedrijf al gemaild, wel apart, heb hem vanmiddag bij een longines AD in laten stellen en ze hebben er niks van gezegd!

Heb dit uurwerk wel eens een revisie gegeven, erg complex uurwerk. En ja de secondewijzer valt weer terug naar nul, dus lekker retour sturen.

Alles zit weer in de doos, ik wacht even tot morgen op de reactie wat ze ermee willen, anders gaat hij morgen direct weer terug. Jammer!

Begin nu toch wel minder blij te worden, 3
Problemen al, geen push pin erbij(was er niet meer zeggen ze), seconde wijzer loopt niet. En op het garantie kaartje staat dat hij 09-03-2020 is aangeschaft in italie. Op de site staat dat ze alleen nieuwe horloges verkopen. Nouja heb ze een wat minder tevreden mail gestuurd met alle gebreken en ik stuur hem morgen terug en verwacht mijn geld terug. Onbegrijpelijk

Waarom de leverancier niet even de kans geven om het op te lossen?

Slecht idee. Wat wil je daar in zeggen? Dat ze niet de kans hebben gekregen het op te lossen en derhalve fout zijn? :anguished:

Wat bedoel je? Is gewoon handig denk ik dat anderen de ervaring kennen. Als het dan mooi wordt opgelost, kan dat daarna ook toegevoegd worden.

Slecht idee.
Nieuwe (tl-1) leden mogen geen ervaringen met verkopers delen in topics.
Hebben we een bijzonder goede reden voor die je vast wel kan vinden als je de regels leest of even op het forum zoekt.

1 like

Dat ga ik ook wel doen, ik wacht ook op het antwoord en hoop dat ze ergens mee komen, ik heb ze nu gewoon verteld wat er mankeert en wat ik graag wil. Dat ik een nieuw uur verwachtte en dat dat dit niet is. Ook heb ik liever een klok van een AD en ik was in de veronderstelling dat zei dat waren. Dus daarom stuur ik hem liever terug, maar als ze met iets moois komen dan sta ik daar wel voor open.