Me is happy
Zij mag me morgenvroeg wakker maken…

Sexy plexy…

Gr Ron
Me is happy
Zij mag me morgenvroeg wakker maken…

Sexy plexy…

Gr Ron
Mooi.
Als je hem zo laat staan ben je voor 4 uur wakker.
Ziet er mooi uit!
Wat doen jullie zo laat nog op dit forum?!.. oohw wacht, ik zit er zelf ook nog op… :+
Wat een mooi model zeg (tu) Dressy, met een mooi bescheiden weggewerkte wektijdaanduiding en instelling ervan. Ik vind inwendig roterende bezels zowieso prachtig.
Alleen begrijp ik niet waarom er ‘Saab’ op staat 
Groeten,
Martin
-edit- lelijke typo
Echt kicken!!! Wat een frisse uitstraling door die witte plaat en die blauwe datumaanduiding. Yummie!!!
En zit daar plexi op???
gr. Roel
Zij mag me wakker maken…met tril en tingelingeling…??
Knap he, 35 jaar oud en er dan nog zo uitzien (tu)
Da’s een heeeeeeeeeele mooie !
Héél mooi!
wil ik ook,die is echt mooi,je kunt me bellen

gruess john
Zeer netjes, lijkt wel NOS (tu)
Bedankt voor de leuke reacties. @Lucien: hoe wist jij dat ik 35 ben?

@XXoF: het Ãs een NOS, ik had 'm wel even mogen poetsen voor de foto’s
Ik heb geluk gehad om deze te vinden. @anon35977604na: ik ben er helemaal weg van, anders was ik weer koffie komen drinken, altijd gezellig 
Gr Ron
Dat is een mooie(tu)
Gefeliciteerd!
Kom je eindelijk eens op tijd je bed uit 
Leuke vondst!! (tu)
hans
Hoi Kind 
De bubbles al genuttigd met La T? Ik m’n 6 jarige meid op oudjaarsavond zo’n fles voorgeschoteld. De fles vond ze erg leuk, vanwege de kleurtjes, maar de inhoud was niet nodig geweest 
Ben happy met de bell-matic. Naast de duikers de enige Seiko die ik op korte termijn wel wilde vinden. Ik ben onder de indruk van het niveau van afwerking, de vele leuke details en de tringgg brrrr (volgens Lucien een ondeugende omschrijving) is leuk!
Gr Klein kind
Nee, we bewaren de fles voor een speciale gelegenheid… als er een delegatie van DZVL op bezoek komt of zo.:)-D