Seiko 5 Actus SS bezitters, laat je foto's zien

Heb in een spontane bui zojuist een vintage Seiko gekocht. Het is een Seiko 6106-8760. Heb er geen onderzoek naar gedaan, want het was liefde op eerste gezicht.

Ik zocht al een lange tijd een vintage met Japanse tekens. Zag een paar leuke LM modellen voorbij komen, maar de groene wijzerplaat van dit model trok me erg aan. Het bandje vind ik echter niks. Laat me jullie modellen zien ter inspiratie.

10 likes

Het is handiger om even vooraf op HF te vragen altijd :+1:

1 like

Een 6306 en een non ss actus

1 like

Hè, was die Seiko van TS een namaak dan?

Nee dit was geen namaak. Maar als je inzoomt op de fotos zie je misschien wat ik bedoel :sweat_smile:

Geen idee; ik zie ook maar 1 foto.

Dit is in ieder geval NIET zoals Seiko zn kasten afwerkte. Ik word daar niet zo blij van.

Maar goed hopelijk TS wel en daar gaat het om. Maar toch is het wel handig om van te voren te vragen of alles klopt. Het glas klopt eigenlijk ook niet namelijk.

Oh, oké. Maar is TS daarom geschorst?

Nee dat vermoed ik niet. Zal wel met dingen uit andere topics te maken hebben.

Volgens mij had het te maken met koekoeks andere petpeeve.

“aftermarket” parts met seiko logo’s erop :stuck_out_tongue:

Ik las iets over een nep Rolex in het wat dragen we vandaag

Ik had een foto gepost van twee seiko horloges die gemod waren op een seiko mod topic.
Over dit horloge, ik heb het nog niet binnen, en kan daarom het nog niet beoordelen. Het zag er leuk uit, en wilde altijd al een hebben met japanse tekens. Wilde vorig jaar hiervoor naar Tokyo vliegen, maar Covid kwam ertussen.