Seiko 5 Automatic

Ik heb op marktplaats een leuke seiko gevonden, maar heeft seiko geen solide stalen band?
Of zou er geen originele band aan zitten?


In die prijsklasse, en de Seiko 5 serie, zitten er vaak geen solide banden aan. Dan zul je bij Seiko een stapje hoger moeten.

1 like

Ah okƩ bedankt!
Ik ga hem toch ophalenšŸ˜‰

Dit is de standaard band, zet er bv een nato of leer op en je hebt een prima klok!

Ik heb ook een vijfje met stalen band en ik vind de band wel degelijk degelijk. Ik zou er eerst gewoon voor gaan en na langere ervaring maar eens verder kijken of een andere band nog wel zo nodig is. Visueel vind ik de band wel mooi passen bij jouw horloge!

1 like

Jij bent snel tevreden, mazzelpikā€¦!

:wink:

1 like

Iemand die de nieuwprijs ongeveer weet van deze?

Ik kan het namelijk niet zo snel vinden.

Band van mijn 5je is hetzelfde:


1 like

Heb je de advertenties van BestTime op Marktplaats al eens bekeken?
Talloze Seiko 5 modellen, nieuw tegen een nette prijs.

2 likes

Nee hoor, bij jou is de bevestiging van de schakels anders ā€¦ :wink:

1 like

@Tnijland: inderdaad. Iemand ervaring met deze verkoper?
@Sammie: inderdaad. Vergelijkbaar, maar niet hetzelfde. Gelukkig ben jij wel wakker vandaag :wink:

1 like

@wander026 Ja die heb ik, twee keer een aankoop gedaan. Vriendelijke man en snelle communicatie/afhandeling. Kortom: Aanrader!

1 like

Rond de ā‚¬ 75,- heb je een nieuwe Seiko 5. En wat de band betreft die is later wel te vervangen door iets anders mocht het niet bevallen.

Ik zou voor een nieuwe gaan. Wellicht bij ā€œBestTimeā€ zoals eerder al genoemd.

Edit: Of bij http://www.monsterwatches.nl/index.php/product-categorie/seiko5-nl/ natuurlijk. Hoe kon ik dat nou vergeten.

succes.

1 like

Een Vijfje kopen? Uiteraard eerst kijken bij Monsterwatches! Die kan overigens ook gelijk modden!

Er zijn zo veel verschillende modellen 5jes dat Besttime en Monsterwatches niet alle modelen in de aanbieding hebben. Als je opzoek bent naar een specifiek model kan je ze vaak voor een heel schappelijk bedrag ook uit Amerika bestellen.

Ik geloof een stuk of 2500 modellen Seiko 5
Zie:

1 like
1 like

Het is tocharged de 5 geworden die ik als eerst op het oog had.

Heeft war lichte gebruikerssporen, maar hij was ook vrij goedkoop.

3 likes

Mooi hoor! Ben ook erg blij met mn eigen 5jes altijd. Lume ziet er bijzonder goed uit voor een 5je trouwens

1 like

Top. Veel plezier er mee!