En weer een Seiko in de box, dit keer de Seiko 5 GMT met een 4R34 uurwerk erin. Nog 9 Seiko’s te gaan en de box is vol .
Ik weet het niet zeker maar volgens mij wordt een horloge met deze bezel ook wel Batman genoemd, zo niet dan hoor ik dat graag.
Maar goed, ga weer op zoek naar een andere Seiko die ik nog niet heb. Maar ook met deze ben ik heel blij .
Ik had hem al wat eerder, maar rustig aan met de NA’s
Nog even wat specs overgenomen van de site en dan de foto’s:
Breedte horlogeband18 mm
DatumDatum
Diameterkast42,5 mm
Doorzichtige caseback
GMT
gangreserve 41 uur
24 jewels
tikgetal 21.600 6 beats per seconde
Kastdikte14 mm
Kleur horlogebandZilverkleurig
Kleur wijzerplaatBlauw
Lengte band23 cm
Soort uurwerkAutomaat 4R34-00A0 SSK003K1
Type sluitingVouwsluiting
Waterdichtheid10 ATM (zwemmen en snorkelen)
Magnetische resistentie: 4,800 A/m
Hoi Ferry,
mooi exemplaar heb je gescoord!
Benieuwd naar de volgende. Zoek je naar iets speciaals of kies je wat je mooi vindt? Ik bedoel welke ‘leegte’ vult dit of het volgende horloge?
volgens mij ben je stiekem aan het verzamelen om je eigen museum te beginnen
Het moet in ieder geval iets anders zijn dan wat ik al heb in mijn box, maar de box moet vol . Maar ja heb ook nog 2 hele andere horloges op het oog, moet weer een box erbij kopen om alles kwijt te kunnen . Ga eens op zoek naar een box met 3 laden waar ik dan 72 horloges kwijt kan .
Geen museum, misschien ooit een winkeltje om alles weer te verkopen en dan sigarenbandjes verzamelen
Zeker weten, dat is ook precies de reden dat ik duikers heb. Kan ik af en toe in een horloge duiken
Zeker leuk om zo een collectie uit te breiden, alleen kijk ik of ik een horloge mooi vind en dat kan net zo goed een horloge zijn van €50,00 of van tig K dat maakt mijn hobby juist zo leuk
Haha, nou die kast heb ik al voor al mijn full sets. Maar wil met boxen met een glazen bovenkant iedere dag kunnen genieten van mijn horloges. Punt is, heb er gewoon teveel moet echt in therapie
Zou ik ook wel willen maar ben zo A-technisch als de pest, durf vintage nog niet echt aan. Maar zie af en toe echt beauty’s voorbij komen, maar ja dan het kopen he. Weet echt niet of ik dan iets goeds koop waar ik jaren mee vooruit kan.
Dus koop ik maar nieuw met garantie