Bij Seiko kun je nu (eindelijk) je eigen Seiko 5 ontwerpen. Voor welk ontwerp gaan jullie?
In mijn hoofd is de blauw/groen combo mooier
Bij Seiko kun je nu (eindelijk) je eigen Seiko 5 ontwerpen. Voor welk ontwerp gaan jullie?
In mijn hoofd is de blauw/groen combo mooier
Ik snap het idee, iedereen was zijn SKX aan het modden. Seiko denkt vast “dit kunnen wij ook faciliteren”.
En toch vind ik het ruk, je krijgt van die allegaartjes en het geeft mij een “Undone” gevoel.
Maar als het dan toch moest dan zou ik hem zo maken, want denk dat iedereen hier boos van wordt:
Hier wordt ik echt van/om
Jammer dat er geen optie opzit voor een schroefkroon en daarmee 200m waterdichtheid
Even zonder grappen: inderdaad een beetje afgekeken van Undone, maar ik vind het wel leuk. SKXen en 5KXen werden toch al gemod, dus voor de mensen (zoals ik) die niet goed in modden zijn is dit wel een leuke manier om hem naar je eigen smaak te maken!
Nou, dat valt alles mee hoor, je Vostok is ook prima gelukt
Ik ook
Af gekeken van revolo
Denk een gat in de markt.
Top idee… Ik mis alleen de bestel knop
ik wordt daar niet van.
anders zou ik bij dat andere merk waar je dat ook kan, ook moeten zijn.
en waarom zou Seiko of eender welk merk dat nu niet mogen
dat zou het wat spannender maken voor ons, niet?
dan pas zouden we kunnen zien welke smaken er hier op het HF rondwaren, leuk toch?
Goede manier om aan nieuwe ontwerpen te komen die ze daarna als limited edition kunnen verkopen voor een meerprijs!
Blauw met groen?
Auw! mijn tanden!!
Het is idd makkelijk om een ongelofelijk lelike combinatie te maken. Iets moois is best moeilijk…
Zow vaud…
Alvast in de decembersferen?
Ja, komt door het weer denk ik.