Seiko 5 "Kersenbloesem" Limited Editions bijzonder fraai!

Seiko 5 horloges zijn leuk, iedereen moet er een hebben (imho) en met de juiste ingrediënten kunnen ze ook nog mooi zijn (zo is een van mijn favorieten horloges nog steeds een Seiko 5 met groen plaat die ik eens van Rob kocht). Maar dat is het dan ook wel.

De Limited Editions waar ze nu mee komen zijn echter buitengewoon (buitenseiko5) mooi! Vooral de meest eenvoudige van het stel, ik vind de combinatie van de donkergrijze (zwart vinden ze het zelf) kast en band met de bruine wijzerplaat super!

Wat jullie? Zie http://www.horloge.info/nieuws/Seiko-5-Limited-Edition-Japanse-kersenbloesem-bij-nacht/862

Hmm, ik vind ze niet zo.
Ben niet gek van de kleurencombinatie.

De kleur combinatie op de simpelste van de drie spreekt me wel aan (tu) De andere twee zijn mij iets te druk.

Groeten,

Martin

Mmmmmm Seiko is nu ook naar Michael Kors, Mark Ecko en Guess wezen kijken. De combinaties doen voor mij ook niets. Misschien moet ik ze eens irl zien.

Deze kleurstellingen maken op mij geen indruk, maar ik zie er wel in wat jij zo mooi vindt. Kwestie van smaak.

Niet echt mijn ding, maar ze zien er wel goed uit. Behalve de eerste, die is me te druk.

misschien is deze kleurencombi in het echt mooi, maar zo van de foto…brrrrr niet mijn smaak.

Als ik de reacties zo lees, is het maar goed dat Seiko Nederland geen vijfjes in hun assortiment heeft! :slight_smile:

Henrik Schreef:

Als ik de reacties zo lees, is het maar goed dat
Seiko Nederland geen vijfjes in hun assortiment
heeft! :slight_smile:

Dat weet ik niet. Als je de reacties leest is het vooral de kleurencombinatie die volgens velen niet zo geslaagd zijn.
Vind de horloges namelijk wel erg leuk, met name die wat drukere :wink:

Ik zeg ja, net wat subtieler dan een zwart/goud colourway. Geloof me, rose/gunmetal is het nieuwe ding.

Zal zeker proberen tzt mijn hand hierop te leggen.

Nou mensen ik vind de eerst top ik heb meteen net mijn huisdealer gevraagd of hij er twee kan regelen voor mij als hij connecties heeft desnoods bij vooruitbetaling!!!
En als een van u ze weet te strikken (als u daar in de buurt woont) wilt u u dan mij berichten ik koop er meteen twee van U. (tegen de normale originele prijs ) natuurlijk). pr weekend.

De clean look en combinatie van elementen op de SRP162K1 vind ik ook mooi, maar dat komt ook een beetje door de lugs, die mij doen denken aan die van een Omega Seamaster. Verder heeft de tip van de secondewijzer ook iets weg van die van de Omega Planet Ocean. De counter weight van de secondewijzer zijn wel weer typisch Velatura.

lelijk en nog duur ook (td)

Over smaak valt lang te twisten, maar ik vind ze drie keer CRAP!

Jemig wat een wanstaltige produkten!, laten ze die dingen maar mooi daar houden in Japan.

Ziet eruit alsof ze ontworpen zijn door iemand met iets teveel sake op.
Of een heel vreemd ‘sigaretje’ gerookt heeft :wink:

“Bijzonder fraai” staat er dan nog bij! …nah…

Nee ik sla effe over.