Seiko 5 kopen in nederland

zijn er betrouwbare AD’s of grijze dealers in nederland die seiko 5’s verkopen? het zijn pracht horloges maar het is lastig om niet particuliere verkopers te vinden.

Monsterwatches.

Echter je moet wel geduld hebben, de beste man is niet de snelste handelaar in de wereld :slight_smile:

3 likes

Of Besttime:

voorbeeld:

https://www.besttime.nl/SNKA23K.html

3 likes

Jep Besttime is een goeie tip. Heb daar ook horloges gekocht in het verleden. Je kan zelfs je polsmaat doorgeven zodat het op maat gemaakt kan worden door hem.

2 likes

Ik sluit me aan bij wat @anon33714818EV en @Batossai zeggen. Ik heb zelf ook goede ervaring met Besttime en heb er een horloge vorig jaar zelf afgehaald in IJmuiden. Hele vriendelijke man!

Misschien het type cq ref noemen? Want er zijn veel vijfjes wel prima t koop toch?

Juwelier Kremer Emmen. Kan ook online.

de SNZH57

Bij brunott juweliers in Rotterdam hebben ze er een hoop liggen, altijd leuk om even te kijken

Je kan ze ook gewoon op amazon.de kopen. :+1:

Seiko boutique Amsterdam.

De blauwe versie kan je bij Brandfield kopen voor 299. Jaar geleden was ie 239. Op internet is ie voor helft van de prijs maar dan moet je wel zoeken en wachten! Scheelt wel 150!

IK heb zelf ook de blauwe versie maar die blijft in de collectie! Veel succes met zoeken!

Waarom wil je die per se in Nederland kopen? Die kan je het beste online kopen.

1 like

Online in Nederland ; beste van 2 werelden :slight_smile:

Er is wel echt een hele range aan heel verschillende vijfjes waarvan een paar varianten hier en daar liggen. Dus iets meer detail kan enorm helpen in relevante opties. Ben het met je eens dat de prijs-kwaliteitverhouding geweldig is.

:wink:

1 like

Wat een onoverzichtelijke site met alle typenummers ipv foto’s van de horloges…

Don t shoot the messenger.

1 like

+1 voor monsterwatches.