Seiko 5 ‘Military’ (SNK807K2)

Te koop aangeboden: een leuke Seiko 5 in de klassieke Military uitvoering, type SNK807K2 (de blauwe uitvoering dus).

In nette staat, loopt goed en zover ik kan beoordelen met slechts zeer lichte gebruikssporen, geen gekke butsen en zonder krassen op het glaasje.
Ik ben de eerste eigenaar, online gekocht in Singapore, maar kan zo even niet meer terugvinden wanneer ik deze heb gekocht, dat zal i.i.g. na 2011 zijn geweest. Een doosje of boekje heb ik er nooit bij gekregen, dat was geloof ik niet zo gebruikelijk bij dit model.
Het horloge komt met het originele stoffen (canvas?) bandje, en als bonus een leuke Haveston NATO.

Ik verstuur het horloge aangetekend/verzekerd, of (bij voorkeur) met persoonlijke overhandiging op een af te spreken locatie, omgeving Leiden/Gouda. Geen interesse in ruil.

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop:

Merk en model: Seiko 5 SNK807K2
Diameter: 37mm
Leeftijd: 2011?
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2011? (eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: Nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele strap en extra Haveston NATO strap
Verzendkosten of afgehaald: Aangetekend/verzekerd verzonden
Conditie (krassen, werking etc): Nette gebruikte staat, goede werking
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 7S26
Vraagprijs: 115 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

11 likes

Gereserveerd