Seiko 5 Military SNX803

Kan iemand mij iets vertellen over deze klok?

ik kan namelijk alleen maar info vinden over de variant Seiko Aviator zie foto.

alvast bedankt.

Grt Jeffrey

Is gewoon een van de talloze Seiko 5 varianten met een kaliber 7S26.

ik ben namelijk erg geïnteresseerd in dit horloge maar het valt mij op dat de dag aanduiding steeds een beetje scheef staat vandaar mijn vraag. weet iemand hoe dit kan?

Die is gewoon niet helemaal goed doorgedraaid. Niets mis mee.

Dag is nog bezig om goed te komen. Om 12 uur gaat de datum, dag1 om 1 uur en dag 2 om 2 uur. (er staan 2 talen dagaanduiding op).

Ik heb hem op voorraad, het is een leuk Seiko5 je.

Heb toevallig vorige week een dergelijke Seiko 5 aangeschaft via het web. Gaat om het nieuwe model. Heb er zowel de metalen als de nylon strap bij besteld, scheelde maar 5 euro. Maar goed ook, want het metalen bandje viel erg tegen, maar de nylon strap is erg netjes. Wat me tegen viel was de omvang van het horloge, had hier niet zo bij stil gestaan. Ik heb relatief kleine polsen, maar desondanks is het een kleintje op mijn pols. Voor een dergelijk klein bedrag (horloge met twee straps = 65 euries) is het echter een prima aankoop. Is mijn eerste automaat, dus het feit dat het uurwerk achter glas te bekijken is vindt ik een mooie feature. Het is inderdaad zo dat eerst de datum wisselt, daarna de dagaanduiding. Duurt ongeveer een uur.

Waar ik me echter over verbaas is dat tussen de twee dagen nog een andere tekst langs komt, lijkt me Frans. Weet iemand wat dit betekent?

Gr. Robert

dag aanduiding is 2 talig …eng / frans en ik heb ook wel eng / arabisch gezien

Ik heb ook een Seiko 5, die heeft een tweetalige dagaanduiding, nl. Spaans en Engels. Je kan kiezen welke taal je wilt.

Groeten, Tom V.

Als je op marktplaats kijkt is dit horloge in Nijmegen bij Hans al te koop voor 47,50 euro inc. aangetekende verzending. Gewoon weg geen geld voor dit prima ding.

Alexis