Seiko 5 mod

afbeelding

Dit horloge ooit gekocht en nu een jubilee band opgezet merkloos natuurlijk. Alleen sluiten de lugs niet mooi aan weet iemand hoe ik dit kan oplossen.

afbeelding

1 like

Juiste band aanschaffen?:wink:

1 like

Gewoon hamertje pakken en tikkie naar ondee geven, uiteindelijk buigen je pins wel een beetje mee😂

1 like

8 likes

Even de band eraf en de links iets buigen tot het netjes aansluit. Dan de boel er weer aan hangen.

1 like

Das niet zo makkelijk gedaan als gezegd :sweat_smile:

1 like

Koop een aftermarket band die past op de originele endlinks. Dat is een veelgebruikte strategie bij Seiko 5’s!

2 likes

Ik denk dat dit jouw horloge is, in dit filmpje wordt ook een band aangeraden die past:

1 like

Originele endlinks gebruiken met de aftermarket band.

1 like

Heb ik geprobeerd alleen ziet dat er niet uit :sweat_smile:

1 like

Waarschijnlijk past er op jouw endlinks een oyster achtige band, geen jubilee. Helaas peanutbutter! Verkoop de jubilee hier en koop een leuke oyster!

1 like

Ja men pols is super dun dus kan waarschijnlijk geen oyster band dragen waarbij hij comfortabel gaat zitten vandaar een jubilee.
Maar alsnog bedankt voor je tip :+1:t2:

1 like

Bij hun past die wel raar hè

Niet elke jubilee is het zelfde hè😅

1 like

Vraag aan ze welke ze gebruikt hebben!

1 like

ik vroeg het ze en dit…

1 like

als iemand weet hoe of waar ik een andere jubilee kan kopen, please let me know :wink:

Ik heb het horloge & de band uit dit filmpje, inderdaad een prachtige combinatie voor het geld.
@Waddis mijn pols is 16,5cm, en bovenstaande combi valt naar mijn smaak te klein uit… Dus wel echt geschikt voor de kleine pols.

1 like

Ander type Seiko 5, maar lees dit eens door, staan vast wat tips in:

1 like