Seiko 5 Only: laat ze zien!

I’ve got 5 on it.

13 likes

14 likes

13 likes

Binnenkort wat upgrades installeren, waaronder saffierglas, platte dichte caseback om de dikte wat te verminderen, en nieuwe bracelet.

Iemand nog verdere ideeën?

12 likes

11 likes


Foto’s van eerder vandaag :sushi:

23 likes

Nice :100::white_check_mark:

2 likes

Vandaag een jubilee bandje met solid links én een double domed saffierglas geïnstalleerd op m’n SNKL23J1.




Een fikse verbetering is het bandje: geen last van epileren. Ook het saffier ontspiegeld beter dan het originele glas en de contouren passen mooi bij de kastvorm en bezel.

En even naast een origineel exemplaar.


Naar mijn mening meer uitstraling, maar vooral een sterk verbeterde ervaring in het dragen ervan. Ik ben er content mee. :watch::ok_hand:

21 likes

5-je :partying_face::partying_face:

1 like

Leuke upgrades :ok_hand:t2:

1 like

Tja, zo’n jubilee vind ik altijd een dikke upgrade!

Ziet er netjes uit.

1 like

Ik heb datzelfde horloge, ook saffier in gezet, maar die jubilee, waar heb je die gekocht, mag ik dat vragen? Want het staat wel classy.

1 like

Ik stuur je de link in een PB’tje. :+1:

1 like

11 likes

En 't is weer opwind tijd voor wat Seiko’s die wat minder polstijd kregen de laatste jaren


  • blijft beetje jammer dat je ze meestal niet handmatig op kunt winden, maar zo blijf ik ook een beetje in beweging :innocent:
15 likes

Ik heb vandaag mijn nieuwe Seiko Sportsmatic 5 uit de jaren 70 binnen gekregen. Even snel op een jubilee band gezet die te kleine endlinks heeft zoals je kan zien. Maar het is wel een plaatje toch?

9 likes

Mijn eerste 5_je. Nog steeds een van mijn mooistr horloges:

13 likes

5-je hoort in elke verzameling :trophy:

3 likes

Aangekomen. Staat hem inderdaad goed!

15 likes

De upgrades zijn onderweg. Ben benieuwd

11 likes