Nu probeer ik wat meer te weten te komen over het horloge maar ik kan eigenlijk niets vinden. En omdat ik niets kan vinden, ben ik sowieso benieuwd of het horloge echt is (volgens de verkoper wel).
Volgensmij wordt het uurwerk nog steeds gebruikt. Ik weet echter niet wanneer men deze voor het eerst ging gebruiken. Heb je de verkoper gevraagt hoe oud het is? Wel een mooie klok! Draaibare interne bezel zit nog niet in mijn collectie.
Inderdaad een leuk horloge maar volgens mij geen vintage. Glazen achterdeksel en de structuur op de kroon kunnen vlgs mij niet.
Of je moet alles van een vorig modeljaar vintage noemen natuurlijk
Laat ik nu de afgelopen week eenzelfde binnen hebben gekregen…nieuw gekocht voor € 200,15 incl verzending uit UK bij http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220955688660] [u]best-quality-watches[/u
via eBay.
Snelle verzender en goed adres.
Opmerking: die draaibare binnenring moet je je niet teveel van voorstellen. Hij verdraait namelijk nogal makkelijk, dus het nut is wat mij betreft nihil/onbetrouwbaar. Voor je het weet verdraait hij namelijk uit zichzelf.
Voor de rest prima klok en tenminste een wat groter formaat (voor een Seiko 5 dan) van 40,6mm excl kroon. Ik vind het vooral erg prettig dat deze gewoon goed is af te lezen. Toch wel 1 van de belangrijkste functies van een horloge??
Goeie tip, bedankt. Maar ik gebruik die binnenring niet. Ik had het vermeld voor degene die het eventueel wel zou willen gebruiken. Ik snap trouwens niet dat Seiko dit zo uitlevert…ben ik niet van ze gewend (td)