Seiko 5 sports only

Ahh, nee deze is niet van de nieuwe lijn. Dit is de SNZF17K1 ofwel de Sea Urchin👍

1 like

Echt knap deze uitvoeringen, leuke combo’s voor erbij. Vrouwelief zorgt hier voor de blauwe versie voor kerst (srpd51k) :sunglasses:!

Mijn enige vraag: hoe bevalt de afwerking en het draagcomfort van die oyster?

Veel draagplezier alvast!

1 like

Aha, ik zie ook posts van niet alleen de nieuwe 5 Sports, dus dan mag deze er ook bij

5 likes

Afwerking bevalt goed.
Oyster bevalt slecht. Erg slecht.
Ik ga er tzt een Strapcode opzetten. Met speciale springbars kan je ‘gewoon’ een strapcode bedoeld voor SKX op deze nieuwe Seiko 5 sports zetten.

2 likes

Toch raar…ik vond die bij de “oude” 5 juist van prima kwaliteit

Verdorie, net omdat ie meteen op een oyster kwam vond ik 'm meteen leuk als totaalpakket. Puur naar fitment dat ie niet bevalt?

Als er dan weer een band van 80 euro op moet vind ik’ m eigenlijk te duur worden. Een skx009 vinden, een oyster en een volblauwe bezel insert wordt dan weer een stuk interessanter m.i.

2 likes

?

Het is een lichte band (qua gewicht) en ik vind afwerking en kleur van de band niet top. Strapcode is gewoon een stuk mooier.

2 likes

Ik las ergens anders een review van iemand die aangaf dat de band niet ‘smooth’ is in de schakels, dat ie wat stroef aanvoelt. Thanks voor de info :slightly_smiling_face:!

Aanstekelijk filmpje van Bruce over de Stealth 5sports

2 likes

Leuk topic ik doe mee :grinning:


3 likes

Mooie horloge’s en foto’s.

1 like

Strapcode heeft een nieuwe serie banden gemaakt speciaal voor deze nieuwe serie.
Of de banden voor de skx gaan passen weet ik niet ik heb gelezen van niet.

1 like

Met deze springbars volgens strapcode in ieder geval wel.

1 like

Met de oude vertrouwde Sea Urchin naast de openhaard

3 likes

Ooooh dan mag deze ook :grin:

3 likes

Ik heb ze vandaag eindelijk voor het eerst in het echt gezien. Ik voelde geen animo om er een uit te zoeken.

1 like

Black vandaag deze band draagt prettig en geen stof trekker.

2 likes

Fijne (siliconen?) band! Is die zwart of blauw?

1 like

Fijne band vind ik, band is zwart.

1 like

Ik ben sinds gisteren in het bezit van deze knapperd

9 likes