Seiko 5 sports only

Suits Style…




6 likes

5 likes

Het was een Seiko 5 Sports

Maar nu niet meer…

4 likes

Sorry @Sjaak ik kan hier vanaf hier niet horen.

1 like

Hoe bevalt die band? De originele Oysterstijl band heb ik er direct afgegooid want dat was echt waardeloos…

4 likes

4 likes

6 likes

6 likes

Hi allemaal,

Dacht dat dit wel een geschikte plek zou zijn voor m’n vraag. Ik heb zojuist een nieuwe Seiko 5 sports srpd551 binnen gekregen van Amazon. Het viel mij op dat de bezel van het net binnen gekregen horloge heel zwaar draait. Hebben anderen dit ook? Bij filmpjes op youtube lijkt de bezel heel lichtjes te draaien, terwijl ik echt kracht moet zetten.

De mijne was in het begin ook stroef. Iedere dag een paar keer ronddraaien en na een weekje gaat het heel soepel!

2 likes

Goed zo. Een duikring hoort niet lichtjes te draaien. Beetje zonde van je kostbare duiktijd. :wink:

1 like

Fijn om te weten!

Ik mag hier weer mee doen, vandaag deze Srpd sports binnen gekregen de wijzerplaat vind ik echt mooi idem de oranje seconden wijzer. Ben niet zo van de Nato heb er een band van Rob op gezet was meer een probeersel maar vind het helemaal niet verkeerd staan.

4 likes

7 likes
7 likes

De srpd71k1 aan het modden, inmiddels de jubilee toegevoegd en de bezel insert verwijderd. Zonder inserts staat eigenlijk ook wel clean. Wat vinden jullie?

Idee was om deze insert te plaaten.

3 likes

Gaaf die insert!

1 like

6 likes

7 likes