Seiko 5 sports only


Fris en fruitig

4 likes

2 likes

Dezelfde maar gemod.
Leer of bond-nato?

1 like

8 likes

Ha, hij is stoer! En die van mij is ook licht gemod, met een andere insert. :grin:

En leer/nato: ik kan niet kiezen; ben zelf meer van ‘t rubber, of in dit geval sailcloth-achtig.

Ook maar weer hier, een niet nieuw model:

4 likes

5 likes

Inmiddels een paar “upgrades” verder maar dat wil niet zeggen dat ik deze vergeten ben. Direct bij aankoop destijds saffier glas laten monteren door Rob. Bandje leeft voort (wel een nieuwe inmiddels) op de rode Speedmaster Racing “Schumacher”.

4 likes

Saffiertje erin geplaatst. Maar krijg de sub bezel er met geen mogelijkheid in :thinking: iemand tips?

1 like

:hammer:

Sorry, rot voor je

1 like

Ik heb wel even op het punt gestaan :joy::joy::joy:

1 like

3 likes

Nice Dave!
Ik heb deze week dit horloge in het wild gespot toen ik ‘m zelf toevallig ook om had. Was jij ‘t?

Dat denk ik niet @Thijsie tenzij het vandaag was. Ik denk dat die hiervoor een week of twee geleden aan de beurt is geweest…

Ik had er een kort gesprekje over. Dus dan was jij het dus niet. Zou ook wel erg toevallig zijn geweest. Al heb ik dit model nog vrij weinig voorbij zien komen.

1 like

2 likes

Die van mij is nog altijd onderweg, zodra hij is bezorgd zal ik eens een mooi fotootje schieten voor dit topic!

It’s a small world after all…

Het had zomaar gekund.

Eigenlijk vloekt dat wel een beetje, een 70s-80s style horloge met een 40s style wagen. Maar nice watch & car!

:rofl: Is een scooter van Chinese makelij, van een 10 jaar oud gok ik :stuck_out_tongue_winking_eye: