Seiko 5

Hallo allemaal,

Wie kan mij dit horloge leveren, en voor hoeveel?

http://www.monsterwatches.nl/Pics/SNKE03_1.jpg

Groeten robbert

De SNKE03 van Seiko dus.
Ik wil geen rare opmerking maken, Robbert, maar je haalt de foto van de site van monsterwatches, waar nota bene de prijs van het horloge expliciet staat vermeld, en dan vraag je vervolgens hier wie het horloge kan leveren en tegen welke prijs…?!
Verder geloof ik dat jouw vraag c.q. topic niet op dit deel van het forum thuis hoort.

Hoi Paul,

Dit is toch een standaardprijs, ik dacht misschien heeft iemand hier een betere prijs?
En op welk deel van het forum hoort dit topic wel? dan kan ik het daar plaatsen.

Groeten Robbert

Ik lever hem je in elk geval niet.

robbie409 Schreef:

Ik lever hem je in elk geval niet.

Dat kan ik me goed voorstellen

Gr.JanJ.

Wat is er aan de hand?

Wat is er aan de hand? Je ziet een mooi horloge op de site van robbie409 die zeer scherpe prijzen hanteert en als zeer betrouwbaar te boek staat op dit forum. Vervolgens gebruik je een link van zijn site om deze hier te plaatsen om erachter te komen of je hem goedkoper kan krijgen. Wat vind je daar zelf van?

O, ik wist niet dat die site van hem was. Ik begreep het al niet…
Mijn excuses daarvoor dan.

Interessante discussie.

Ik kan me de reactie van Rob (=monsterwatches) heel goed voorstellen!
Aan de andere kant, het zou best kunnen zijn dat de link ‘robbie409’ en ‘monsterwatches’ bij 'robbie007 totaal niet bekend is. Waardoor hij in principe ter goede trouw handeld.

Ik zou gauw vrede sluiten en gauw tot een mooie Seiko 5 deal komen jongens :).

Succes.

Ja, jongens. Zand erover. :wink:

Ik was me van geen kwaad bewust, maar als ik robbie409 zou ik het ook niet leuk vinden, maar had het dan even uitgelegd… Excuses van mijn kant.

Groeten Robbert

Ik vind het als Rob gewoon niet leuk. Zou het voor een willekeurige andere internet-verkoper ook niet leuk vinden als er rechtstreeks naar zijn zaken gelinkt wordt met een vraag om een betere prijs.
(Los van het feit dat een link op een forum akelig veel bandbreedte kost en ik al over mijn max heenga…)

Als er op zo’n manier gevraagd wordt om ervaringen met het horloge, of afmetingen, dat is prima.

Ik doe mijn best om niet in Nederland verkrijgbare modellen hierheen te halen, en die voor een billijke prijs te verkopen. Heb hiervoor bijna wekelijks aanvaringen met de douane en laatste zelfs met een advocatenkantoor en Seiko Nederland.
Dit doe ik omdat ik zelf gek van van die horloges, en met de inkomsten mijn eigen aankopen financier (+ iets extra’s voor de moeite).

We waarderen je met z’n allen Rob.
vr. gr. Eeltje

n.b. Ik ben aan het proberen wat meer over die “Kinetic lader” te weten te komen.Ik hou je wel op de hoogte.

Het verbaast me trouwens dat MiniMondo nog niet gereageerd heeft op dit topic. Die zou meteen een inkoopactie organiseren, omdat hij nog wel ergens bij Seiko een ingangetje heeft. 't Is alleen even wachten op de prijzen en wat foto’s… :smiley: :smiley: :smiley:

Nou jongens, zand erover!
Ik stel voor dat 007 zijn horloge bestelt bij 409 en dan praten we nooit meer ergens over! (tu) :slight_smile:

Ik heb mij trouwens nooit gerealiseerd, Rob, dat jouw activiteiten je zoveel gelazer kunnen bezorgen met allerlei instanties…

Robbie, even tussendoor, kun jij ook modellen van Seiko leveren op aanvraag? Als ik bijvoorbeeld de Seiko SNZE19J1 zou willen, zou jij die dan op ene vandere manier ergens vandaan kunnen halen? Zo niet, weet je dan iemand die die wel zou kunnen leveren?

Het gaat om deze klok even voor de duidelijkheid:

Daarnaast heb je ook nog een PM!

Sorry dat ik dit topic er voor gebruik.

Jongens,

Alle commercie via de mail, ik ben op het forum om slap over horloges (liefst Seiko) te tikken…

En ja, ik koop regelmatig op aanvraag in, zekere de duurdere. Ik heb ook 4 bestellingen uitstaan voor rode en blauwe monsters. Die kan ik namelijk ook niet zomaar inkopen, daarvoor heb ik een particulier in Thailand die rondsnuffelt.

Ejj jongens…
Dat Seiko heeft machtig mooi spul zeg… :slight_smile: :slight_smile:
Dat model die Coen laat zien is ook niet te versmaden.
En die black x black monster…ach ja…daar ben ik ook heel erg benieuwd naar.
Is daar al meer bekend over Rob?

robbie409 Schreef:

Jongens,

Alle commercie via de mail, ik ben op het forum om
slap over horloges (liefst Seiko) te tikken…

En ja, ik koop regelmatig op aanvraag in, zekere
de duurdere. Ik heb ook 4 bestellingen uitstaan
voor rode en blauwe monsters. Die kan ik namelijk
ook niet zomaar inkopen, daarvoor heb ik een
particulier in Thailand die rondsnuffelt.

Ondanks dat ik er zelf naar vroeg; goed antwoord. Rest gaat wel via PM als het nodig is.