Seiko 6105 op eBay. Wow, dat is veel!

Voor dat geld overweeg ik mijn voorraadje ook stuk voor stuk te gaan verkopen!

Menno

Volgens mij is er gisteren op het Duitse Uhrforum ook een 6105 verkocht voor een leuke prijs. :D.

Haha op dit soort momenten ben ik echt blij (maar ook weer niet) dat ik die 6105 van mijn opa heb! Maar ik blijf de verleiding weerstaan hem te verkopen daarvoor is hij te bijzonder.

Dan spaar ik liever door voor deze :wink:
http://cgi.ebay.nl/60s-Seiko-300m-Hi-Beat-Professional-6159-7000-Divers-/300541905486?pt=Wristwatches&hash=item45f9b18a4e#ht_1045wt_905

WVE Schreef:

Volgens mij is er gisteren op het Duitse Uhrforum
ook een 6105 verkocht voor een leuke prijs. :D.

Volgens die Duitser was ie behoorlijk snel weg ::o

:smiley:

Ondanks dat ik Seiko erg hoog heb zitten, en vooral houd van dit soort vintages, vind ik deze prijzen al behoorlijk gortig.

Wat een prijzen voor Seiko’s t is ook echt wat de gek ervoor geeft!

Wen er maar langzaam aan :wink: Ondanks dat deze door nepbiedingen tot stand zal zijn gekomen (en dus waarschijnlijk niet echt is verkocht), gaan de prijzen voor goede vintage divers strak omhoog. Ik heb een aantal keren de vraag gekregen of ik niet een van m’n nos 6309’s wilde verkopen, de geboden bedragen beginnen echt serieus te worden.

Hetzelfde met de discontinued Tuna SBBN007. Nog niet lang uit productie en ze gaan tweedehands al voor 900$… Paar jaartjes geleden…

Het zal wennen zijn, maar bedragen die voor andere merken al lang normaal waren, zullen ook voor goede vintage Seiko stukken gaan gelden.

Maar dat werd de tijd voor de waardering, maar keerzijde is wel dat het onbereikbaar wordt voor gewone ( modaal inkomen ) liefhebber / verzamelaar.
Dus wat je heb bewaren en nu laten opknappen, voor zo lang de onderdelen nog voorradig zijn.
Groet
Iwan

Teun111Kwiebes2 Schreef:

Wen er maar langzaam aan :wink: Ondanks dat deze door
nepbiedingen tot stand zal zijn gekomen (en dus
waarschijnlijk niet echt is verkocht), gaan de
prijzen voor goede vintage divers strak omhoog. Ik
heb een aantal keren de vraag gekregen of ik niet
een van m’n nos 6309’s wilde verkopen, de geboden
bedragen beginnen echt serieus te worden.

Hetzelfde met de discontinued Tuna SBBN007. Nog
niet lang uit productie en ze gaan tweedehands al
voor 900$… Paar jaartjes geleden…

Het zal wennen zijn, maar bedragen die voor andere
merken al lang normaal waren, zullen ook voor
goede vintage Seiko stukken gaan gelden.

Pushers zoals jij en dat vriendje BBL van je hebben de hele markt kapot gemaakt. Eerst kochten jullie alles op wat los en vast zat en daarna wordt de prijs gemanipuleerd… Deze prijzen zijn daar een rechtstreeks gevolg van…

:smiley:

Geintje Ronno, ik ben blij dat jij me geholpen hebt aan een perfecte, authentieke 6309 en dat ik heb geluisterd naar je vooruitziende blik (tu) (tu) (tu)

Gr. Roel

Al die vintage Seikos kunnen me niet duur genoeg worden.:smiley:

Precies :slight_smile:

@Krabong gheghe :wink: En de jouwe is ook nog eens een hele mooie grijs verkleurde. Onlangs nog een gekocht met dezelfde patina. Ook weer van de eerste eigenaar en bijzonder is toch wel dat ze altijd een blinkend uurwerk hebben. En serieus: er werd wel eens geroepen dat bv van de 6309 zóveel exemplaar nog in omloop zijn, dat het niet op korte termijn kon gaan stijgen. Nou… ik volg ze intensief en tegelijkertijd staan er echt niet veel te koop, die geheel origineel zijn en mint zijn qua plaat en wijzers. Laat die Aziaten maar lekker alles volproppen met aftermarket shit. Ik ben in ieder geval blij dat ik op tijd begonnen ben en dat m’n gevoel me niet in de steek liet qua horloges en onderdelen.

En nu snel weer een andere 6309 omdoen :slight_smile:

Ik wil ook een gave 6105… :frowning:

Kan hem niet vaak genoeg posten :stuck_out_tongue:

Haal 'm uit de sneeuw Berend!! :wink: Hij blijft mooi en vind het nog steeds leuk dat ik een klein beetje kon helpen hem tiptop te krijgen, super!

Gr Ron

Hahah hij ligt er inderdaad al vrij lang zo bij :wink:
Zal eens wat nieuwe plaatjes schieten binnenkort.

Ik kan je niet genoeg daarvoor bedanken Ron, het blijft top wat je ter beschikking gesteld hebt! (tu)

Een 6105 moet je eigenlijk wel hebben :smiley:

BreitlingBerend Schreef:

Hahah hij ligt er inderdaad al vrij lang zo bij
:wink:
Zal eens wat nieuwe plaatjes schieten binnenkort.

Ik kan je niet genoeg daarvoor bedanken Ron, het
blijft top wat je ter beschikking gesteld hebt!
(tu)

Helemaal niet nodig Berend (tu) Jouw 6105, met zo’n mooi verhaal verdiende het gewoon! Wie heeft er nu zo’n mooi aandenken… een 6105 :slight_smile:

Gr Ron