Prijs is wat ik er ongeveer van verwachte. Nee, die laat ik aan me voorbij gaan.
Nogmaals: Niet alleen in Japan!
Ter verduidelijking:
SBDX019 in Japan, SLA017 in de rest van de wereld.
SBEX007 in Japan, SLA025 in de rest van de wereld.
Bovendien is het bericht van SoloJapan, dus als je bij hem besteld worden de horloges vanuit Spanje verzonden, dus geen problemen met invoerrechten, btw, etc.
Trouwens, we hebben nog een actiepunt staan… De 6105… Ik stuur je binnenkort een concept. Help je het me herinneren?
Ik denk dat ze met deze wel lastig gaan krijgen alle 2500 units kwijt te raken iit de SLA017 die zo weg was.
Ja, maar het zou me toch ook weer niet verbazen als ze zo weg zijn. Ik vind 'm wel aardig. Jammer dat de kroon van de nieuwe niet precies op 4 zit.
Het zou mij wel echt verbazen want dit is wel echt een heel erg niche horloge. De SLA017 had een veel groter general apeal. Maar goed, we gaan het zien.
Ik dacht al, er is iets anders tov de oude maar kon er niet precies de vinger op leggen. Het is de positie van de kroon dus Verandert wel echt de hele look van de kast.
Ergens wel jammer dat ze zich voor een “1970” op het post-1974 model hebben gebasserd
Oeh … ik heb een oudje gehad… maar een nieuwe spreekt me zeker wel aan
(Prijzen zijn me wel te gek als het uitkomt wat beschreven wordt )
Vandaag voor het eerst in het echt kunnen zien bij de lokale seiko dealer. Heel getrouw aan het origineel. Band is heel fraai, zacht en soepel.
Als Seiko liefhebber kan ik oprecht zeggen… Mooi, maar (net als een hoop modellen momenteel) qua prijs niet meer passend bij het merk.
Sorry, maar doe mij dan maar een cheap ass Sharky voor een fractie van die prijs.