Seiko 6119-5000 en 4004

Sinds gisteren lid geworden na al een aantal weken rond gesnuffeld te hebben.
Wist dat ik ook nog een paar Seiko’s had, dus opgezocht en snel een foto gemaakt.
Als ik morgen meer tijd heb zal ik foto’s van betere kwaliteit maken.
De eerste is een “5” automaat 6119-5000 bouwjaar 1974 moet wel even een poets/polijst beurtje hebben maar liep gelijk weer toen ik hem pakte.De tweede is een Quartz model weet ik niet staat alleen het registratienummer op de kast en op de wijzerplaat 4004 maar volgens mij is dit het model uurwerk wat gebruikt is, hij is van 1975, was mijn eigen horloge vandaar .Beide nog voorzien van de originele Seiko band.

Hoi Hans welkom,
Seiko fans genoeg hier dus je kunt je lol op :wink:

mvg, Frans

Seiko!!!

welkom :smiley:

mooi, origineel bandje op die blauwe zo te zien

Idd is nog geheel in originele staat is van mijn vader geweest die hem jaren met plezier gedragen heeft en toen is overgestapt op een Quartz horloge, moet wel het glas opnieuw polijsten en even een peotsbeurt geven, op de foto lijkt hij veel slechter dan hij in werkelijk is, de witte is op enkele gebruikers sporen na in een nog betere staat, zit saffierglas in wat enkele oppervlakkige krasjes heeft die er zo uit te poetsen zijn.
Zo zie je maar en mens heeft vaak meer dan hij dacht te hebben, ben bij dat ik de Seiko fans deze kan laten zien en of je het wilt of niet als je eenmaal op dit forum terecht gekomen bent word je besmet met het virus :slight_smile: en probeer daar maar eens vanaf te komen!!!.
Ben door dit forum ook erg geintereseerd geraakt in de Seiko MM prachtig horloge.

Welkom op dit forum! Met Seiko heb je goede binnenkomers(tu)

Thanx Tom, ga vd week even bij mijn collega’s de vraag neer leggen of zei nog "oude"Seiko’s hebben liggen,mischien is er nog wel wat te scoren:)

hans62 Schreef:

op enkele gebruikers sporen na in een nog betere
staat, zit saffierglas in wat enkele oppervlakkige
krasjes heeft die er zo uit te poetsen zijn.

hmm, dat zou wel eens tegen kunnen vallen, saffier is nauwelijks te polijsten.