Seiko 6119-7004

En nog een nieuwe… (tu)

Cushion case power!

En Krabong steunt Oranje 2010:

Martijn, bedankt voor de leuke zaak (tu)

gr. Roel

Hoe zal ik het zeggen…

Als jij er maar blij mee bent >X

:)-D :wink:

Krabong Schreef:

En nog een nieuwe… (tu)

da’s geen nieuwe, die is 40 jaar oud! :stuck_out_tongue:

maar wel schitterend. ik vind ze heilige graal waardig.

leuk vind ik de lume op de kopse kant van de index “blokken”. gezien de leeftijd waarschijnlijk niet meer zo helder…

er zijn wat varianten op dit type:

er is ook nog een goudkleurige uitvoering, die heb ik niet. ik heb wel een DX versie met een 6106 kaliber:

veel plezier ermee!

hcptdg Schreef:

Hoe zal ik het zeggen…

Als jij er maar blij mee bent >X

:)-D :wink:

tis maar dat het glaasje een barstje heeft, anders wastie mooier dan een RO1
:P;):P;):P;):P;):P;):P;):P;):P;):P;):stuck_out_tongue:

Hij is wel mooi hoor(tu)

Ik vind het ook een aparte en daardoor best wel aantrekkelijk.

mvg, Frans

Thnx mannen…

@ opaWijnboer: doe maar weer azijn pissen… :smiley:

Ik heb dit klokje netjes op dag, datum en tijd gezet en een uurtje gedragen…het de volgende avond uit de kluis gehaald en het liep nog!!! En het liep perfect mee met m’n GMT…

Lachen toch?!

Vervolgens gaat dit klokje naar m’n pa, die is dol op dit soort vormen en kleuren. Met Martijn (moebius) had ik een leuke zaak dus uiteindelijk zijn drie man blij…

gr. Roel

:~

leuke klok, ik ben met een Seiko 5 Sports 6119-6400 bezig,
als die compleet is, zal ik hem ook hier laten zien, weer eens wat anders dan de gebruikelijke modellen, dat maakt de Seiko s zo leuk toch?

Dankjewel Martijn ennneehhh…
dat je aan me gedacht hebt.

Nitram.

nitram Schreef:

Dankjewel Martijn ennneehhh…
dat je aan me gedacht hebt.

Nitram.

Wat is dit nu voor een reactie?

Ik heb je een pb gestuurd… reageer daar a.u.b. op.

gr. Roel

Net van een forumlid overgenomen. Die Seiko’s doen het goed in de uitwisselhandel (tu)

hcptdg Schreef:

Net van een forumlid overgenomen. Die Seiko’s doen
het goed in de uitwisselhandel (tu)

http://pic20.picturetrail.com/VOL1283/4386397/1874
6005/387912065.jpg

Scheer je weg uit m’n topic met die chrono… :smiley:

Gr. Roel

P.s

Wanneer kan ik het ding voor een symbolisch bedrag van je kopen?

ghegheghe ruzie tsjatsjatsja :slight_smile: :slight_smile: We horen wel hoe het afloopt :slight_smile:

Mooi gebaar Roel, pa zal er wel van genieten!

Krabong Schreef:

hcptdg Schreef:

Net van een forumlid overgenomen. Die Seiko’s
doen
het goed in de uitwisselhandel (tu)

http://pic20.picturetrail.com/VOL1283/4386397/1874

6005/387912065.jpg

Scheer je weg uit m’n topic met die chrono… :smiley:

Gr. Roel

P.s

Wanneer kan ik het ding voor een symbolisch bedrag
van je kopen?

donderdag:)-D

8-)nog even een nabericht8-)

X(!! I"VE GOT HIM !!X(

Deze opmerkelijk verkiezingswoensdag in juni bracht voor mij een grote overwinning :)-Den het het pakte voor J.P. Balkende iets anders uit, maar ja zo gaat het soms in het leven,: voor de een de overwinning en de ander neemt het verlies.

Zal ik eerst gaan stemmen voor de tweede kamerverkiezing…of lijdzaam wachten totdat de posbode langs komt met een lang gekoesterde wens:S
Ik kies voor het tweede want de stemburo’s zijn vanavond open tot 21.00 uur en zul je net zien als ik even weg ben de postbode voor niks aanbelt en dan mot je potdomme nog een extra dag wachten en zelf ophalen op het postkantoor.Ik gok goed(tu) want na vijf jaar zoeken en speuren naar zo’n Seiko 6119-7004 adept komt om precies te zijn 11.20 uur midden Europeesche tijd "the seiko in the building"X(

De seiko is mooi en lelijk tegelijk en komt bij mij de vraag: wie kochten in het jaar 1972 in hemelsnaam zo’n idiote klok ? Deze extravagante klok roept bij mij
:?een heftige emotie op :? en niet in geld uit te drukken. De seiko krijgt een prominent plaatsje in (:Dmijn horlogerie-rariteitenkasbinet(:smiley: en in een gekke bui
zal ik hem dragen.

:)-D en als laatste :)-D
(tu)met dank aan forumlid Martijn die naar een rommelmarkt ging en geheel onverwacht…(tu) en met dank aan een pa die het mischien niet mooi genoeg vond…(tu) en nog meer bedankt aan forumlid Roel die… PPpffff, het blijft altijd mooi die ouwe Seiko’s.

Geniet er van kerel. M’n pa wil het liefst klokjes met batterij… dus met hem kom ik er wel uit… Als ik hem niets verteld had en hem een Seiko 5 had doorgeschoven had hij het niets eens gemerkt :smiley:

Ik ben blij dat de klok via een omweg nu bij een liefhebber is. Koester het klokje en draag het in goede gezondheid (tu)

gr. Roel