Seiko 6138-0040 Bullhead chronograaf, bruin

Te koop aangeboden: Een eerlijke en onverprutste Seiko 6138-0040 ‘Bullhead’. Dit iconische horloge uit 1974 is een mooi verzamelobject.

Het horloge is in gebruikte originele staat, en functioneert naar behoren. Het horloge loopt goed en de chronograaffuncties werken zo als het hoort. De dag en datum verzetting gaan perfect, en de dagschijf is in Engels en Spaans.

De kast vertoont gebruikssporen die passen bij de leeftijd. Het glas is tijdens onderhoud vervangen door een nieuw origineel glas en, evenals de band. Een mooie kans om een stukje horlogegeschiedenis te bemachtigen wat ook nog eens heel geschikt is voor dagelijks gebruik.

Merk en model: Seiko 6138-0040 Bullhead
Diameter: 43,5 mm lug-to-lug slechts 45 mm dus draagt prima
Leeftijd: mei 1974

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2019
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee

Verzendkosten of afgehaald: kan beide, afhalen in Den Haag of verzekerd verzenden voor €10,=.
Conditie (krassen, werking etc): Kast vertoont krassen overeenkomstig de leeftijd (51 jaar oud), mechanisch helemaal in orde; loopt goed, chronograaf en (Engels/Spaanse) dag/datum verstelling werken goed
Soort uurwerk en kaliber: automatisch, Seiko chronograaf caliber 6138
Vraagprijs: € 800

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

23 likes

Hmmm, kennelijk wat te hoog gegrepen qua prijs. € 600,= dan?