Seiko 6138-3002 (op herhaling ;))

Een paar weken gelden heb ik reeds mijn laatste aanwinst (Seiko 6138-3002) laten zien. Helaas was de meegeleverde band (zoals wel vaker het geval is) te kort. Daarop de verkoper benadert die direct een paar extra links nastuurde. Helaas, net verkeerde type :frowning: Op verkopers verzoek zowel originele band als extra links terug gestuurd en vandaag (een week na verzending) een op maat gemaakte Seiko band ontvangen :slight_smile: Daarnaast, voor het geval het nog niet in order was een paar extra links meegestuurd.

Eén en ander op zich niet zo bijzonder, echter de ervaring leert dat het ook nog wel eens anders wil verlopen. Gedurende dit heen en weer sturen is er voortdurend contact geweest van de de verkoper betreffende ontvangst en verzenddata, correcte bandmaat etc.

Al met al een bijzonder prettige ervaring met een verkoper (via EBay) in Engeland.

Hierbij alsnog een paar foto’s.

Nou dat is perfecte service. Dan kun je verkoper ook wel bij naam noemen lijkt mij zo (tu)

Henrik Schreef:

Nou dat is perfecte service. Dan kun je verkoper
ook wel bij naam noemen lijkt mij zo (tu)

Je hebt volkomen gelijk! Betreft IntrenUK, verkoop via eBay.

Mijn beste,

Ziet er weer prachtig uit deze ‘Seiko’.
Dus nu om de pols doen en lekker genieten. Het horloge koesteren, en vooral blijven dragen.
En aan de verkoper van E-bay zou ik willen zeggen:

“Wie een ander helpt, bouwt aan zichzelf!!”

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Met zo’n verkoper is het fijn zaken doen! :slight_smile: En jouw Seiko ziet er geweldig uit! Om jaloers van te worden!! (tu)

Wow, dat ziet er een leuke en flexibel bandje uit. Leuk om te dragen.
En dan ook nog dat ‘classic’ design. Mooi!

Mooie seiko! Veel draagplezier.

Netjes, die mag zeker gezien worden (tu)

Zie nu dit topic pas. Nogmaals Marten, mooie klok!

Marten,

Die stalen band maakt hem helemaal compleet.
Fijn dat het gelukt is (tu)

prachtig met die stalen band en een compliment voor de verkoper zo hoort ebay tezijn veel draagplezier geniet ervan gr hans

Marten P Schreef:

Je hebt volkomen gelijk! Betreft IntrenUK, verkoop
via eBay.

Hij stond al bij mijn favorieten verkopers, alhoewel ik nog nooit iets bij hem gekocht heb:).

Goede service en een pracht van een horloge(tu)