Seiko 6139-600x (almost pogue)

Hi Allemaal,

Ik sta op het punt een 6139-600x te kopen, honey dial, honey bezel. Niet de officiele pogue maar wel de honey.

Nu weet ik dat er een hoop fakes zijn en ik nog nooit een Pogue in het echt heb kunnen bewonderen. Nu vroeg ik me af of jullie me misschien konden helpen met mijn oordeel.

Hier volgen een aantal platen van de Pogue.

dank allemaal!

Lijkt mij een beetje een gevalletje van te mooi om waar de zijn aan de prijs te zien.

Alles aftermarket gok ik

En wat is die prijs?

Oh dat is sws een oplichter. 100% marktplaats oplichters profiel. Los van het horloge dat AM is hier geen moeite in steken.

hij staat er op voor 175. Het ziet er netjes uit maar goed, fakes zijn tegenwoordig ook prima kwaliteit. ik vind vooral de staat opvallend als het een echte zou zijn.

dank, hoe zie je dat zo snel? door de beschrijving?

omdat er heel veel van dit soort typische advertenties op MP staan :joy: In een uithoek van het land, geen feedback score, al jaren lid en belachelijke prijzen.

Ik heb trouwens nog wel een pogue die eventueel weg mag mocht je intresse hebben. Maar niet voor 175 :rofl:

1 like

dank, ik was er al razendsnel bij in de hoop het een steal was van wellicht een ontwetende eigenaar.

ik zal de advertentie rapporteren.

pm me maar!

Staat er al sinds 13 januari op dus zou je 11 dagen te laat geweest zijn. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Aangezien we nu toch bezig zijn, heeft iemand miss enig idee welke referentie dit horloge is? Capture

lijkt nogal op de FC-303MN5B4, maar dan van seiko? naja graag hoor ik t als hier iets over bekend is

Rechts van de foto in de advertentie staat toch : “echt”

:sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye::face_with_hand_over_mouth:

Enige mogelijkheid er op te reageren is via Bericht.

“Reageert niet op berichten”

:joy: