Het bandje van mijn zojuist aangeschafte Seiko zit nèt te strak, zeker met dit warme weer.
Zoals de titel weergeeft is deze band met de zgn H-link op verschillende modellen van de 6139 600x geleverd. ( geel/gouden , blauwe, zwarte wijzerplaat.)
Wie heeft zo’n schakel voor mij liggen?
Ik zou er zeer blij mee zijn!
