Seiko 6139-6020 (van opa) overleden

Mijn opa is 88 jaar. En zijn favo horloge loopt niet meer. Graag jullie hulp?!

Gr.

Kleinzoon Pieter

5 likes

Wesseling & Vreeker

Kalle Schaap

Hoi kleinzoon pieter…

Horlogemaker? Waar woon je ergens, we weten er met zijn allen genoeg, dus kunnen je adviseren…

Weet je dat zeker? De meeste horlogemakers werken niet graag aan seiko en al helemaal niet aan 6139s. Zou eerder in de UK kijken naar Richard Ashkam bijvoorbeeld

1 like

Schaap… :smile:

2 likes

Volgens mij doet Richard geen Seiko chrono’s meer?

1 like

Mijn 6139 6002 komt net van Richard terug
Een aanrader

1 like

Dan zeker voor hem gaan, hier ook niets dan goede ervaringen

Stuur Richard Askham even een mailtje, hij is dé man om je horloge te laten fixen! Je kunt het beste even naar zijn site gaan om daar te kijken naar zijn kunsten: thewatchspotblog, zijn emailadres staat daar ook. Hou er rekening mee dat je het horloge wel even kwijt kan zijn…

Thanks guys, voor de sympathieke en snelle reacties. Dus naar Richard met dit erfstuk!?

Cheers,

Pieter

Hai Joop, wat kost enkel een service vh uurwerk bij Richard? (zonder opmaak kast, nieuw glas etc enz)
Alvast dank

Zie pb

Mooie 6139 hoor!

Mocht dat nodig zijn, ik heb hier exact dezelfde liggen die nog loopt…

Mooi hoor. Het juiste advies heb je al (Richard Askham), dus dat hoef ik je niet meer te geven. Zuinig op zijn. Ook op je opa!

Laatst onderhoud laten uitvoeren bij Watch This in Dordrecht. Zeer goede service en een relatief lage prijs.

Hoi David, ging dat om een Seiko chrono uurwerk? Ik geloof dat veel horlogemakers zich daar niet in hebben bekwaamd, vandaar dat men vaak uitkomt bij Richard in de UK