Seiko 6139 only

Voor mij een van mijn eerste chronografen - kleurtje wijzerplaat dat niet echt mijn voorkeur had maar héé, wel een classic

7 likes

Je krijgt er zoveel voor terug :grin: en een mooie Seiko :wink:

Dat ook maar ik vind die plaat klasse hoor :smiley:

2 likes

Uhh tja, ik heb er nog eentje als reserve… maar ik zal die niet snel laten completeren, vrees ik…Geef mij maar blauwe of zwarte :yum:

6 likes

Het glaasje daarentegen moet je wel wat aan doen :rofl:

2 likes

Prachtige wijzerplaat van 40 jaar oud niet met je vingers aanraken, PH enzo. Mooi horloge!

2 likes

Dit topic weer eens wat leven in blazen, nu ik eindelijk weer een (of een paar…) seiko 6139’s heb.

13 likes

Mooi spul…:grin:

2 likes

Goeie boost, geniet er van :four_leaf_clover:

3 likes

Afgelopen middag in de auto.
Het licht en die android camera app doet iets vreemds met de lug links beneden… die is in het echt een stuk netter.

8 likes

Nice…!!! Mijn resist pogue ligt letterlijk stof te vergaren. Blijft mooi maar draag hem zelden.

3 likes

Mijn laatste Seiko aanwinst de 6139-8020.

13 likes

Seiko Helmet Stormtrooper, inmiddels al lang de collectie verlaten.

Prachtig om dit gave exemplaar gehad te hebben, maar echt lekker dragen deed het niet…

6 likes

Ik heb er ook meerdere gehad, altijd een haat-liefde verhouding mee gehad.
Zien er top uit, maar vind ze veel te hoog op de pols dragen. Dus ging steeds toch weg.

2 likes

Ook bijzonder mooi :star_struck:

1 like

17 likes

Dat is een mooi trio…:+1:

1 like

Lekker setje. Lijkt me lastig kiezen, ze zijn alledrie even cool. Hoe dragen zulke bandjes?

Prachtig stel​:sunglasses::heart:

Lijkt mij juist makkelijk kiezen…

Heel erg comfortabel. Ze zijn heel licht en hebben veel bewegingsvrijheid. Je moet ze wel goed afstellen op je pols.

2 likes

Na lang wachten (was steeds niet op voorraad) gisteren de Uncle Seiko vervanging ontvangen voor het horloge dat mijn vader 51 jaar geleden heeft gekocht in Singapore. De band was op zich nog redelijk mooi maar erg slap. Zie de voor en na foto’s.

11 likes