Seiko 6139 only

Ligt er aan wat voor model. Maar voor dat geld kan je een mooi exemplaar kopen van bepaalde varianten.

1 like

Aan wat voor referenties mag ik dan denken? :grin:

6139-601x, 6139-700x, 6139-7030/7070, 6139-706x, 6139-710x, 6139-800x-, 6139-802x, 6139-803x. Afhankelijk van hoe en wat kunnen de wat minder waardevolle speed-timers ook maar dat is hier in deze regionen wat lastiger te vinden natuurlijk.

2 likes

Nog even €8 eraf onderhandelen… :wink:

1 like

Zonder de originele band (die dit model toch wel maakt) mag er wel een boel meer af dan 8 euro :wink:

2 likes

Seiko chronograph 6139-8012
€ 325,00

Dan vind ik deze toffer.
Maar zit alleen een beetje in mijn maag met mijn beperkte 6139 kennis. Er zijn zo veel “knutsel” horloges op de 6139 markt…

1 like

Dat is best een mooie. Maar een heel vreemde verkoper. Die staat al bijna 2 jaar te koop volgens mij :sweat_smile:

3 likes

Klopt, hij staat er al best wel even.

Ik denk dat ik er verstandig aan doe om mijn budget wat op te rekken en voor een 6002 te gaan zoeken. Heb nog een hoop liggen wat ik best wil verkopen om een 6139 te realiseren.

2 likes

Haha, dat is zeker zo!

1 like

Ik heb hem maar eens een bericht gestuurd.

2 likes

Ziet er mooi uit…:+1:


Wat een kudt reactie zeg :rofl:
Heel sympathiek is hij niet. Maar voor 325 in topstaat… To good to be true? Misschien gelijk oversteken?

3 likes

De grap is, hij koopt en verkoopt zelf allemaal horloges voor winst.

Kan je hem niet ophalen, is niet heel ver weg voor jou of niet?

2 likes

Ik heb die vent beleefd benaderd, maar reageert gewoon niet: l#l met vingers

1 like

…Horloge forum volk…

:rofl::rofl::rofl:

1 like

Ander horloge zoeken met vriendelijkere verkoper. Marktplaats volk. :slight_smile:

1 like

Horloge ziet er wel legit uit voor zover ik op deze foto’s kan zien. Kast lijkt scherp, band en clasp ook ok… Wijzerplaat en wijzers lastig te zien. Op zich het bekijken waard maar iemand die zo’n toon aanslaat zou ik niet eens heen gaan, al woonde die om de hoek… :smirk::rage:

3 likes

Klopt idd, bijna twee jaar geleden ook eens op gereageerd.
De reacties zijn hetzelfde gebleven zie ik.

Jup, heel ver…