Dit is de weggever al idd. Die subdial met ribbels
@Batossai dan was dat een mooie knutselaar

Gaaf! Welk jaar?
niks meer aan toe te voegen dan dat de pepsi bezel een geannodiseerde reflectie hoort te hebben en de getallen neigen naar zilver ipv wit. Helaas, 1 groot AM feest. Hopelijk niet teveel voor betaald. Gekocht in de UK of Turkije? En hij kan er nog steeds draagplezier van hebben als originaliteit niet zo belangrijk voor hem is, blijft een mooi model.
Deze is van 1972.
Deze staat nu op mp voor 700.
Is die dat waard ?
Volgens verkoper geheel origineel. Behalve de bracelet.
Minuten en uren wijzer niet origineel. Plaat in meh staat. Geen originele band. Wat mij betreft zeker niet dus.
twijfel ook aan de kroon trouwens. Vraagt zeker 250 euro teveel.
Deze staat ook op MP, een zoals hij het noemt een Silver Pogue Pre Pogue maar dan wel uit 1973
Vraagprijs 800 euro… tja
Vind dit model wel mooier dan de gele pogue. Heb geel met een Pepsi bezel altijd al bijzonder gevonden
Hij is ook zeker gaaf, heb er zelf 1 gehad 2 jaar geleden. Maar zilveren dials vind ik zowiezo erg mooi.
En ja de gele met pepsi bezel blijft gaaf.
Ik heb nog steeds een gele resist liggen en een zeldzame gele speedtimer waar ik wat mee moet gaan doen.
Alletwee zeer mooie 6139 exemplaren. De Cevert was een flinke gok, die kwam uit Venezuela. Ik niks zien dat enigzins AM of fake was.
Heb behoorlijk zitten zweten of ik niks over het hoofd had gezien. Na ontvangst bleek alles te kloppen. De 7020 kwam uit Japan die is prachtig en beide lopen uitstekend.
Je hebt inmiddels een mooie verzameling…
Dank je, jij mag anders ook niet klagen
Wow, dat is met ballen in de buik afwachten
Maar wat gaaf dan zo’n uitkomst.
Lekker genieten nu🤗
Dat ziet er zo op het eerste oog wel origineel uit!