Welkom
Hey Tof @Plees! Jij hebt het horloge waar voor mij alle ellende mee begonnen is
De goudkleurige blackeye,
Mijn Pa zijn eerste horloge gekocht van zijn eerste loon bij destijds Volvo Born.
4 jaar later kwam ik ter wereld en was het feest afgelopen, volgekotste overhemden en baby kak.
In iedergeval heeft het horloge zo’n indruk gemaakt dat ik 47 jaar later een heel koffer vol heb en een cursus horlogemaker van 3 jaar bijna af heb!
Voor mij een van mijn eerste chronografen - kleurtje wijzerplaat dat niet echt mijn voorkeur had maar héé, wel een classic
Je krijgt er zoveel voor terug en een mooie Seiko
Dat ook maar ik vind die plaat klasse hoor
Uhh tja, ik heb er nog eentje als reserve… maar ik zal die niet snel laten completeren, vrees ik…Geef mij maar blauwe of zwarte
Het glaasje daarentegen moet je wel wat aan doen
Prachtige wijzerplaat van 40 jaar oud niet met je vingers aanraken, PH enzo. Mooi horloge!
Mooi spul…
Goeie boost, geniet er van
Afgelopen middag in de auto.
Het licht en die android camera app doet iets vreemds met de lug links beneden… die is in het echt een stuk netter.
Nice…!!! Mijn resist pogue ligt letterlijk stof te vergaren. Blijft mooi maar draag hem zelden.
Seiko Helmet Stormtrooper, inmiddels al lang de collectie verlaten.
Prachtig om dit gave exemplaar gehad te hebben, maar echt lekker dragen deed het niet…
Ik heb er ook meerdere gehad, altijd een haat-liefde verhouding mee gehad.
Zien er top uit, maar vind ze veel te hoog op de pols dragen. Dus ging steeds toch weg.
Ook bijzonder mooi
Dat is een mooi trio…