Seiko 6139 only

8 likes

Ik mag nu ook meedoen :smiley:
Sept 71

Jul 72

7 likes

Welkom :muscle:

1 like

Hey Tof @Plees! Jij hebt het horloge waar voor mij alle ellende mee begonnen is :rofl:
De goudkleurige blackeye,
Mijn Pa zijn eerste horloge gekocht van zijn eerste loon bij destijds Volvo Born.
4 jaar later kwam ik ter wereld en was het feest afgelopen, volgekotste overhemden en baby kak.:joy::joy::joy:

In iedergeval heeft het horloge zo’n indruk gemaakt dat ik 47 jaar later een heel koffer vol heb en een cursus horlogemaker van 3 jaar bijna af heb!

9 likes

Voor mij een van mijn eerste chronografen - kleurtje wijzerplaat dat niet echt mijn voorkeur had maar héé, wel een classic

5 likes

Je krijgt er zoveel voor terug :grin: en een mooie Seiko :wink:

Dat ook maar ik vind die plaat klasse hoor :smiley:

2 likes

Uhh tja, ik heb er nog eentje als reserve… maar ik zal die niet snel laten completeren, vrees ik…Geef mij maar blauwe of zwarte :yum:

4 likes

Het glaasje daarentegen moet je wel wat aan doen :rofl:

2 likes

Prachtige wijzerplaat van 40 jaar oud niet met je vingers aanraken, PH enzo. Mooi horloge!

2 likes

Dit topic weer eens wat leven in blazen, nu ik eindelijk weer een (of een paar…) seiko 6139’s heb.

10 likes

Mooi spul…:grin:

2 likes

Goeie boost, geniet er van :four_leaf_clover:

3 likes

Afgelopen middag in de auto.
Het licht en die android camera app doet iets vreemds met de lug links beneden… die is in het echt een stuk netter.

7 likes

Nice…!!! Mijn resist pogue ligt letterlijk stof te vergaren. Blijft mooi maar draag hem zelden.

3 likes

Mijn laatste Seiko aanwinst de 6139-8020.

9 likes

Seiko Helmet Stormtrooper, inmiddels al lang de collectie verlaten.

Prachtig om dit gave exemplaar gehad te hebben, maar echt lekker dragen deed het niet…

5 likes

Ik heb er ook meerdere gehad, altijd een haat-liefde verhouding mee gehad.
Zien er top uit, maar vind ze veel te hoog op de pols dragen. Dus ging steeds toch weg.

2 likes

Ook bijzonder mooi :star_struck:

1 like

12 likes

Dat is een mooi trio…:+1:

1 like