Seiko 6139 only

Heb jij nooit stress in de ochtend? Zoveel mooie horloges en je kunt er maar 1 uitkiezen :scream:

3 likes

Cross-post. En n fijn weekend!

14 likes

12 likes

Al tijden heb ik deze prachtige seiko nu in mijn bezit, maar ik zoek stiekem nog iemand die hem een beurt kan geven. Heb hem al tijden niet gedragen en mijn vorige connectie is er helaas mee gestopt. Kent iemand een adres / bedrijf waar ze dit doen? Ik zit zelf in de buurt van Utrecht / Amsterdam

3 likes

Ik heb een paar jaar geleden naar volle tevredenheid mijn 6139 een groot onderhoud laten geven door Jan Ubels uit Bredevoort. Is wel wat verder naar het oosten. Ik kom uit Brabant en vond het meer dan de moeite waard om 2x die kant op te rijden.

2 likes

Oh dat is in de buurt bij mijn zus! Daar ga ik toevallig heen dit weekend, super dankjewel voor de tip!

1 like

JDM :rocket::jp: heerlijk met de Japanse dagen

13 likes

Heeft iemand dit boek ?

4 likes

Emwatches Houten.

@Pjotr is ook bij Edwin geweest en was tevreden voor zover ik weet :pray:

1 like

Ja, Edwin is top.

1 like

Hallo formum-leden. Dit Seiko 6139-6012 horloge was van mijn vader en droeg hij dagelijks als ‘werk horloge’. Daarom is het glas flink beschadigd (las en slijpwerk) en de wijzerplaat bijna niet meer af te lezen. Het horloge heeft een goede opknapbeurt nodig. Ik woon zelf in Antwerpen, kom veel rond Breda. Wie kent een goede horlogemaker/fanatieke hobbyist die dit horloge kan opknappen idealiter ergens id buurt?

1 like

Lukt niet om een foto te uploaden ’
Er is een fout opgetreden: Sorry, je kunt geen media-items insluiten in een bericht.’

2 likes

Je bent net lid, dan kan dat nog niet. Nu wel denk ik. Even mee doen, liken, reageren. Komt helemaal goed. Welkom trouwens :partying_face:

@KoosM
Ik denk dat je het beste een DM richting @Serge2 kan sturen. Hij zal je ongetwijfeld verder op eeg kunnen helpen.