Seiko 6309-7040 the first gen NIEUW GLAS en foto's

Ik sluit me bij de meerderheid aan. Nieuw glaasje, service en verder lekker zo laten. Ik hou er wel van om de jaren terug te zien. Opknappen kan altijd.
Gefeliciteerd met deze mooie vondst. Leuk om te bezitten en met een aardig verhaal.

Goede aanwinst! Inbrengwinkeltopper (uitzonderlijk …)
Groetjes van zn broertje en een goede Citizen vriend:

1 like

Mooie vondst, al zeker dat je deze in de kringloop vond! Zoals voorheen gezegd, nieuw glaasje erin, draaibare bezel en uurwerkje in orde laten zetten… Dit is een klassieker onder de duikhorloges, veel plezier ermee :thumbsup:

Mooie vondst. Op laten knappen en je hebt een mooie duiker in je collectie.

Ik pakte hem vandaag even uit de kast om even te bewonderen… Het bandje, het deel waarvan ik dacht dat origineel zou zijn, is nu gebroken.
Jammer maar helaas. Beter nu, dan om de pols en verliezen of beschadigen denk ik dan maar :wink:

Ach, bandje, ik vind deze toch mooier op leer of staal. :wink:

En morgen opsturen… Nieuw glaasje en uurwerkje opknappen :stuck_out_tongue:
Hij moet nog weg maar kan nu al niet meer wachten haha!

1 like

Wat n droom om zoiets te vinden in de kringwinkel :smile:

1 like

Vandaag binnen gekregen en dus mijn bandje eraan doen en foto’s maken. Ben blij met jullie advies om hem alleen te voorzien van een nieuw glaasje. Uurwerk tikt weer lekker weg! Paar kleine onderdeeltjes vervangen maar het “originele” uurwerk zit er dus nog in. De lumens zijn mooi blijven zitten en het geheel ziet er puik uit.
Nagekeken door John van Tentotwo.nl. Snelle en nette correspondentie.
Paar foto’s natuurlijk!

Vintage look :wink:

en de black and white:

10 likes

Heeeeeerlijk. Band past mooi! Als je er ooit van af wilt, let me know.

2 likes

Die is weer snel voor elkaar, ziet er prima uit. :thumbsup:
Veel plezier met je nieuwe aanwinst !

1 like

Mooi hoor. Goede keus.

1 like

Het is echt een “lekker ding” Jan!

Groet,
Werner

1 like

Mooi klokje hoor

1 like

Klasse klok, nou ben ik persoonlijk niet zo’n fan van “patina” en “wear & tear”, dus had ik waarschijnlijke wijzers en de bezelinlay ook vervangen, maar ja, zoals ik zei, da’s persoonlijk. Je kan altijd de afkomende onderdelen verkopen aan liefhebbers… :wink:

1 like

Mooi! Kan niet wachten op de binnenkomst van mijn 6309

Mooi hoor! Goed dat je 'm zo gelaten hebt en dat deze klassieker weer lekker wegtikt na de service :ok_hand:

1 like