Seiko 6309

bakken die philipijnen er wat van? Zie de meest exotische Seiko’s voorbij komen en vraag me daarbij af wat de kwaliteit is van hun werk?

Tot nu toe nog niet veel ervaring met ze alleen een wat mindere met een verkoper genaamd Thewatchworks.

Ik begreep later echter van Rob dat dit toch een een respectabele verkoper schijnt te zijn welke hij zelfs persoonlijk kent, vandaar dat ik het met de 6309-7040 weer eens geprobeerd heb.

De klok is onderweg via Fedex en ik verwacht hem eind deze/begin volgende week.

Die van mij heb ik destijds ook bij Thewatchworks aangeschaft en ik ben er helemaal tevreden over. Via Fedex was het kreng in een paar dagen tijd in Nederland. (tu)

The watchworks is een Ebay site?

http://stores.shop.ebay.com/TheWatchWorks__W0QQ_armrsZ1

Deze link is de Ebay-store van The Watchworks.

Ik heb hier in Hilversum wel eens een paar biertjes met hem gedronken. Zijn broer woont in Hilversum.

Inmiddels op mesh, ook leuk

gr,

Vincent

Mooi, zo heb ik hem ook in gedachten.

Heb naar aanleiding van deze foto welke ik op het net vond samen met de mijne nl. ook zo’n mesh band besteld :slight_smile:

Update

Mijn 6309 heb ik vorige week ontvangen vanuit de Filipijnen van TheWatchWorks echter hij gaat vandaag alweer retour want na 3 dagen dragen loopt hij al niet meer :frowning: Dit terwijl het horloge aangeboden werd als zijnde net geserviced.

Na contact met Stephen Go gaat hij vandaag terug voor reparatie. Kost me wel de porto naar de Filipijnen.

Al met al is dit nu mijn 2e ervaring met deze verkoper (vorige horloge was een Helmet die ook net geserviced was) en beide keren stopte het horloge al na een paar dagen met lopen.

Ik ben benieuwd hoe het nu verder af gaat lopen en hoe lang dit gaat duren want ik wordt hier niet vrolijk van.

Het is in elk geval definitief de LAATSTE keer geweest dat ik een horloge uit het verre oosten koop. Het blijkt toch inderdaad allemaal rommel te zijn.

Hè, dat is erg vervelend. Te meer omdat dit de tweede keer al is…
Ik kan me je beslissing wel voorstellen. Jammer, want hij heeft ogenschijnlijk leuk spul in z’n winkeltje.