Seiko 6m13 drukknop

Kan iemand me helpen aan een drukknop voor dit cal. Het gaat om 6m13-0010 het drukknop nr is 80631071 Het horloge heeft emotionele waarde, daarom wil ik er nog wel moeite voor doen en het zo onder de aandacht te brengen. Gr

PB’tje aan Pt_Seiko al geprobeerd…? Die zal het wel zelf willen monteren als-ie het heeft.

Hoi peter kan jij voor mij dat kontakt leggen, dit is mijn 1e bericht. Ik ben er niet handig in. Desnoods wil ik de kast wel opsturen. Het uurwerk ligt uit elkaar op dit moment. Gr

1 like

Je bent al 16 jaar lid…! Kom op hee!

Ja dat klopt, ik ga jet proberen

Drukker is bij Seiko zelf niet meer leverbaar.

Ja dat klopt, dus ik dacht misschien dat een horlogemaker er nog 1 had liggen. Als ik die dan over kan nemen tegen betaling natuurlijk. Ik lever ook weleens onderdelen uit die niet meer leverbaar zijn. Het gaat dus alleen maar om iemand te helpen. Gr

1 like

@PT_Seiko kom er maar in!

Ik heb je het volgende als persoonlijk bericht gestuurd;

Hallo, waarschijnlijk heb ik wel 'n passende pusher voor je 6M13, moet ik wel ff de totale lengte weten, en 'n foto voor het model.

Als je hem zelf niet kunt plaatsen, wil ik dat ook wel voor je doen

Groet Pierre

2 likes

Sorry mensen ik weet bij god niet wat ik doe, ik probeer een foto te plaatsen van een drukker. help

Hey, een jonge knaap hier… als je ziet op deze screenshot staat er op mobiel een pijl icoontje rechts onderaan… deze opent je telefoon gallerij of bestanden, waar als het goed is je foto van het horloge te vinden is.

Deze aanklikken en als het goed is upload deze foto vanzelf… even wachten tot het volledig geladen is en dan kan je het posten
|
V

Hoi mike. Ik ga het proberen.

Onder welke steen heb jij geslapen de afgelopen 16 jaar joh! Nou ja, succes er mee.