Seiko 7005-7110 klaar voor een tweede ronde!

Vandaag deze vintage Seiko mogen ontvangen! Aangezien hij er ‘nogal gebruikt’ uitziet, kan het opknappen beginnen!

Het binnenwerk uit de kast gehaald, en de wijzerplaat gaf al meteen een ander beeld!

Daarna de kast, achterdeksel en glas een grondige poetsbeurt gegeven! (Ik blijf het geweldig vinden om dit te doen :grinning: ) Voor:

Na: (Ben er zelf vrij blij mee)

Wat vinden jullie ervan? :slight_smile:

34 likes

Scheelt een hoop. Netjes! :ok_hand:

1 like

Wereld van verschil !
Altijd leuk dit soort topics.

1 like

Absoluut! Dankuwel :wink:

1 like

Merci! :raised_hands:

Goed gedaan hoor.

1 like

Mijn beste,

Goed gedaan hoor!!
Ziet er weer prachtig uit!!
Ik wens je er vele mooie momenten mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gaaf hè, dat je met een beetje moeite zo’n afgeleefd horloge weer zo netjes krijgt. Veel.plezier ermee. Die is echt heel.mooi geworden.

1 like

Erg mooi! Heb je hem gepolijst of alleen een opfrisbeurt gegeven?

1 like

Ziet er goed uit zeg. En de voldoening die je er van hebt als je het zelf gedaan hebt is priceless.

Geniet van deze leuke Seiko :+1:t2:

1 like

Danku!

Merci! :wink:
Ik wacht nog even af als hij in de collectie blijft of niet. Ondanks dat Seiko wel goede horloges en zeker voor zijn prijs/kwaliteit, heb ik er niet echt een klik mee. Maarja, wie weet!

1 like

Inderdaad en danku! Het is ook vooral het plezier tijdens het opknappen dat je beleeft. Komt goed, merci!

1 like

Dankjewel! Ik heb het glaasje wat gepolijst en de kast zo goed als niet. Heel even over geweest, maar niet de moeite. Vooral heel erg veel gepoetst :smiley:

1 like

Merci! Dat vooral! Ik heb zelf niet zo veel met het horloge, maar het oppoetsen ervan is altijd heel leuk! Precies dat!
Danku!

1 like

Ik kom bij je op cursus :smiley::face_with_hand_over_mouth:

1 like

Goede bezig Mooi gedaan !

1 like

Merci voor t compliment! :smiley:

Dankuwel! :smiley:

Mooi! Waar poets je dat nu mee, nog speciale spullen voor nodig?

1 like