Seiko 7005 8052 blue arrived

Vanaf dat ik het horloge heb gekocht ben ik op zoek gegaan maar voor dit type kun je alleen de complete bezel kopen (als tie al te krijgen is). Ben 1 nos tegengekomen die als nukopen ca. ik dacht 50 euro was en later in de bieding is gegaan en niet is verkocht, vraagprijs was ca. 38 euro. (Singapore).
Ik heb 'm niet gekocht omdat ik niet zeker was of ik het horloge thuis zou krijgen vanuit India. Communicatie was niet echt mogelijk, kreeg op elk bericht als retour steeds “thansk you sir” haha. Maar uiteindelijk dus toch gearriveerd maar toen was de bezel al vertrokken. Gelukkig is Rob daar weer en dat is denk ik onze mazzel :smiley:

mvg, Frans

Die zijn inderdaad fake.

Als je er maar genoeg laat maken, maken ze er elk gewenst label bij.

Gisteren de nieuwe bezel bij Rob laten monteren (was best ff lastig) maar uiteindelijk gelukt.
Hier het resultaat (oude bezel heb ik bewaard) incl. de stalen 7005 band.

De band is niet echt een succes, de eindschakels passen niet echt, ik heb ze daarom omgedraaid, de band is ook te kort voor mijn polsen helaas.
Het wordt dus toch de donkerblauwe Hirsch aan deze Seiko.

mvg, Frans

Kijk daar knapt hij van op (tu)

Veel draagplezier!

Het is wel een heel ander gezicht, iig netter. Ik ben er niet uit of het nu wel beter is:)
Het verschil tussen oud en nieuw is wel behoorlijk groot.
Maar in de loop van de jaren gaat het nieuwe van de bezel er wel af en dan is het weer prima:D

En nog bedankt voor de bloemen, namens mijn vriendin!

robbie409 Schreef:

En nog bedankt voor de bloemen, namens mijn
vriendin!

Graag gedaan Robbie, ik hoop dat ze zich weer wat beter voelt!

mvg, Frans

Erg mooi, alleen de oude bezel is toch mooier :wink:

Als je m zat bent…wil ik de eerste zijn :slight_smile:

Veel draagplezier met deze topper!

tjvreeken Schreef:

Het is wel een heel ander gezicht, iig netter. Ik
ben er niet uit of het nu wel beter is:)
Het verschil tussen oud en nieuw is wel behoorlijk
groot.

Ben ik met je eens.

Het is een erg mooi horloge maar heeft nu wel iets minder sfeer.