Zojuist afgeleverd door DHL, douane en invoer zip
Seiko 7005 8052 Blue, serie nr. 311220, kan alleen met deze gegevens de productie datum niet achterhalen.
Volgens Robbie 1971.
Ik had nog een nieuwe donkerblauwe Hirsch en heb die er maar meteen aangezet.
Eigenlijk raar dat je een heel ander beeld van een horloge krijgt van een foto, hij ziet er in werkelijkheid best goed uit. Een nieuwe bezel zou kunnen maar hij is echt niet zo slecht als je van de foto zou denken.
Het horloge loopt goed volgens mij en de datum verstelling werkt ook prima.
Ik denk dat ik een mazzeltje heb voor in totaal (incl. verzenden) ongeveer 45 euro ex bandje (maar die had ik nog).
Hier een wrist shotje:
mvg, Frans
update: Heb er meteen maar een stalen nos band bij gekocht.
Deze zie je volgens mij niet meer zo vaak! (tu) Mooi, al zou ik 'm toch een opknapbeurtje (laten) geven of op z’n minst een nieuwe bezel erin zetten.
Deze zie je volgens mij niet meer zo vaak! (tu)
Mooi, al zou ik 'm toch een opknapbeurtje (laten)
geven of op z’n minst een nieuwe bezel erin
zetten.
Hij heeft een service gehad volgens de verkopende partij en hij loopt tot nu perfect op tijd (ca. 2 uur). Bezel ben ik achteraan geweest, er was er een te koop maar die koste meer dan het horloge :S
Maar mocht ik er een tegenkomen voor een schappelijke prijs dan zal ik het niet nalaten
Hij is compleet, alleen even kijken hoe ie vastzit
(rubber ring of een staaldraadje, moet je
overnemen van je huidige bezel).
Ok, binnenkort dus een ritje Alkmaar > Hilversum vice versa
Kun je via pb alstjeblieft aangeven wanneer het jou het beste uitkomt?
(kan ik meteen ff bij je rondneuzen).
Wat een geweldige aanwinst, ik zou er niets aan
veranderen, die bezel is prachtig zo…
(Als je deze ooit kwijt wilt…please pm me)
Ik denk persoonlijk dat de nieuwe bezel het horloge een stuk zal ophalen.
De originele bewaar ik natuurlijk, dat kun je begrijpen
Ik had in eerste instantie aan Robbie gedacht toen ik mijn bod deed maar die heeft nog een aantal projecten liggen vertelde hij me. Met dat in mijn achterhoofd en omdat hij er best erg goed uitziet in het echt heb ik besloten om hem bij mijn Seiko verzamelingetje te voegen, sorry.
Mocht ik me ooit bedenken dan laat ik het je weten, goed?
Ja hoor, erg mooi en voor een erg redelijke prijs. Als ik de foto bekijk zou ik toch kijken of je een nieuwe bezelinsert kunt krijgen, maar als jij zegt dat het er in het echt veel beter uitziet is dat misschien wel helemaal niet nodig. Nog beter!
Ga je ons nog wel verlekkeren met foto’s van het
horloge op de nieuwe band?
VrGr,
Vincent
Band zit er inmiddels aan (nog nooit zo snel iets uit GB ontvangen) en als de nieuwe bezel er op zit zal ik uiteraard weer wat foto’s plaatsen (wordt er steeds handiger in).
Weet je het zeker (klink als een vreemde vraag aan Robbie a.k.a. Mr. Seiko Holland)? Ik heb wel eens van die zakjes met een bezelinsert gezien voor een Seiko met een Seiko label er aan. Of zijn die labels ook namaak?