Seiko 7006-6010

Ik als Seikofiel ben eigenlijk benieuwd of er forumleden zijn die ook deze seiko bezitten. Ik zie hem niet heel vaak, heb hem twee jaar en ben er nog steeds razend mee in mn nopjes. mooie kleuren vind ik, en het tikt soow lekker. Andere band erop gezet zaterdag en ik moet zeggen:zelf vind ik het niet misstaan.

Ken hem niet, maar ziet er met dat bandje goed uit, soieso ziet hij er nog erg goed uit!

Mooi horloge,van zulke no nonsens horloges mogen er veel meer getoond worden.

met vriendelijke groet,
Aad

Nog nooit zoëentje gezien maar het is een heel mooi klokje.

Nee, ik heb hem niet maar vind het design een mooi voorbeeld van die jaren. En zie ik nu als dag ZO staan ? Dat zou betekenen dat je een Nederlandse dag indicatie hebt. Die zijn toch wat schaarser.

ik heb een paar gestreepte varianten, 7005 (datum) en 7006 (dag-datum) en dames versies.

je hebt er 7 te veel :slight_smile: Laatst nog twee bell matics aangeschaft waarvan 1 de 4006-6001(grotere kast,net een ufo :slight_smile: ) .daarvan vind ik de kast een bijzondere vergelijking hebben met deze. zou dat ongeveer hetzelfde productie jaar geweest zijn? mooi vind ik, dat aan de onderzijde van de kasten een mooie ronding zit wat het draagcomfort verhoogd.

langejaap Schreef:

je hebt er 7 te veel :slight_smile: Laatst nog twee bell
matics aangeschaft waarvan 1 de 4006-6001(grotere
kast,net een ufo :slight_smile: ) .daarvan vind ik de kast
een bijzondere vergelijking hebben met deze. zou
dat ongeveer hetzelfde productie jaar geweest
zijn? mooi vind ik, dat aan de onderzijde van de
kasten een mooie ronding zit wat het draagcomfort
verhoogd.

je kunt de productiedatum afleiden uit het serienr, en deze series zullen wel uit dezelfde periode komen als de bellmatics vermoed ik.

en ach, 7 teveel… mwoah. ik moet trouwens ergens ook nog een paar groene hebben van dit type! :slight_smile:

maak me maar nog jaloerser,…kejjuh dr niet 1 an mij verpatsen tegen een forumprijssie hahaha. mag best een opknappertje zijn,…

van deze kast zijn nog meer varianten: