Seiko 7A28-7020

Een aantal hebben al gemerkt zoals @Floris155 en @koekoek :blush: dat ik naast de gebruikelijke Minerva en Seiko 6138 / 39 gekte :upside_down::nerd: nu ook besmet was geraakt door de Seiko 7A28 / 38 /48 of de eerste analoge kwarts horloges van Seiko. Pas na een technische verslag op de HF :scream: zijn de kleppen van me ogen gevallen.
Dus ik wou ook zo een horloge toevoegen aan die meuk die ik al heb, en dat zullen meesten van forum leden herkennen :grin:
Dus vandaag in Frankrijk :sunglasses: een loopje langs de rommelmarkten :spy: Hier vind je haast geen horloges meer, maar toch :innocent:
Tussen alle oude kleding, speelgoed en oude spul, bijna op de laatste tafel zag ik een paar horloges staan.
Toen ik beter was wezen kijken vil me mond open :astonished: dat zal niet waar zijn :dizzy_face: een 7A28-7020 tussen hedendaagse kwarts spul.
Horloge deed het niet, waarschijnlijk een lege batterij die zo te zien niet gelekt is :smile_cat:
De verkoopster zij dat ie uit de verzameling van haar man komt, en ik kon Seiko en de werkende Amicron hebben voor €4 :blush:
Seiko is niet in de werkende staat, maar wel compleet met de origineel band.

Groeten Iwan :motorcycle:


9 likes

Wat een toeval :scream: What are the odds… Gefeliciteerd met je aanwinst, erg mooi :slight_smile:

1 like

Nieuw glaasje, nieuwe batterij, en je hebt een zalige klok. Heerlijk zijn ze, die 7a28s.

1 like

Of de :smiling_imp: of de :innocent: me speeldt, en volgens mij bestaat de toeval niet :pray: :blush:
Ik denk dat ie een servicebuurt kan gebruiken :hammer_pick:
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Mooi man dat heb je snel gedaan :smile:

1 like