Dit leek mij een leuke uitbreiding op de twee 7a modellen die ik al heb.
Dit exemplaar zonder bracelet moet een kleine EUR 400 kosten en de subdial wijzers resetten niet goed.
Kortom, er komen nog herstelkosten bij.
Afgezien van de financiële afwegingen, zou ik graag jullie mening horen of alles klopt aan dit exemplaar.
De wijzerplaat heb ik vergeleken met wat online foto’s, maar zag zelf geen gekke dingen.
Ik zie zogauw niets verkeerds, sub dial wijzers zijn opnieuw op nul in te stellen. Zoals met elke chrono na een batterij wissel.
1 like
Kan bij deze modellen wel wat meer om handen hebben, heb ook wel eens gehad dat ze door oude olie haperen met starten en dan constant verkeerd resetten.
Van die 7a’s zijn gelukkig weinig/geen aftermarket onderdelen. Er wordt een stuk minder mee gerommmel dan hun automatische counter parts. Deze ziet er qua originaliteit wel prima uit denk ik. Qua staat vind ik hem minder, zeker icm de prijs. 
1 like
Bedankt, ook aan Martijn.
De prijs is idd aan de hoge kant, maar ik kan altijd een bod doen.
Wat zou jouw maximale bod zijn, zonder bracelet?
1 like
Is het op ebay? Dan zou ik eens beginnen met een best offer dan 50-60% om te kijken hoe ver je hem kan krijgen haha.
Hoeveel je voor iets wil geven is natuurlijk altijd persoonlijk. Ik vind bij modellen met zo’n soort kast de bracelet altijd erg belangrijk dus zou niet al te happig zijn op een head only.
Als ik bij de sold listings kijk voor een inschatting qua waare:
1 like
Toch gekocht, met ca. EUR 100 korting.
Nu op zoek naar een bracelet…
2 likes