Een tijdje terug zag ik het horloge al langs komen op het forum, in een woord, wauw!
Deze week was ik zeer aangenaam verrast toen ik het horloge in het blauwe gedeelte langs zag komen bij @VV_ Mijn voorkeur gaat altijd uit naar face2face overdracht, alleen deze week geen mogelijkheid kunnen vinden om elkaar te treffen, na wat extra foto’s toegestuurd te hebben gekregen was ik er van overtuigd, dit wordt mijn klok, dus dan maar voor de snelle beslisser verzenden voor het te laat is… Vanmiddag de transactie voltooid en heb hem hopelijk deze week nog binnen, MIJN Seiko 7a38-706A!
Echter, heb ik zelf geen ervaring met deze banden. Over de kwaliteit twijfel ik niet, wel heb ik mijn bedenkingen over hoe makkelijk het bandje te poetsen is, ziet er nogal als een besmettelijk stofje uit namelijk.
Daarnaast ben ik ook zeer benieuwd naar jullie meningen, adviezen & suggesties.
Ziet er zeker goed uit, jij hebt het type met donkergrijze / zwarte wijzerplaat zo te zien…? Daar staat die nato band beter op de blauwe plaat denk ik.
Ik denk dat de Hirsch band in deze kleur mooi zal passen bij de blauwe plaat, alleen vind dat moeilijk te visualiseren😅
Hands down de allermooiste 7A28 op het forum. Inderdaad heel fijn op een nato! Sterker nog, ik ga m’n 7A38 meteen even op een nato slingeren voor de solidariteit.
Edit: oh wacht even, ik heb een geïntegreerde stalen band. Koekoek!
Is de aanzetmaat 19mm? De banden lijken een heel klein beetje te ‘wringen’. Terug on topic: zelf overweeg ik deze band van bandrbands voor mijn (19mm) Speedy date.
Hij is binnen hoor, en ik kan niks anders zeggen dan’ wat heerlijke klok!’
Ik wil momenteel een donkerblauwe, lichtblauwe en lichtgrijze suède gaan bestellen, en aan de hand daar van kijken welke het beste er op staat!
Zijn er nog meer suggesties aan de hand van deze impressiefoto?
Linkjes naar sites / goede verkoop punten zijn ook heel erg welkom! (Lees momenteel niet al te beste reviews over kwaliteit van de bandjes van horlogebanden.com namelijk…)
Dank je, ik had na het posten namelijk 2 referentie nummers gevonden ( https://boley.de/en/case-parts/seiko/19416 ) en wist niet welke van de 2 het moest zijn.
Ik ben inderdaad op zoek naar een complete band, ik geef de moed nog niet op