Seiko aanbiedingen buitenland

Hey allen,

Is dit nu een post omdat ik iets met jullie wil delen of omdat ik even mijn frustratie/jaloezie kwijt wil…?! :smile:

In een Seiko groep werd onderstaande foto gedeeld.

Mooie Seiko voor een geweldige prijs. Voor die prijs zou mijn kast zo gevuld zijn. Zo jammer dat dit soort aanbiedingen/prijzen niet in Nederland voorbij komen.

1 like

:scream::triumph:

1 like

Viel me op chrono24 ook al op dat de dollar betalers (usa) vaak honderden onder de EU prijzen zitten.

2 likes

In de VS is het, in tegenstelling tot bij ons, niet ongebruikelijk dat je korting op korting op korting kunt krijgen.

1 like

:exploding_head::angry::face_with_symbols_over_mouth:

En hier gaan die dingen nog voor €300 tweedehands

Niet in Ziekenhuizen helaas, als je het niet hebt mag je creperen

1 like

Factuur van enkele tonnen is daar schering en inslag. En dan zijn velen niet verzekerd of bijv. voor 80%.

1 like

Moet er nou steeds eten geplaatst worden op dit forum? Door jou zit ik weer in de ijskast. De geest is gewillig, maar het vlees is zwak.

Nu doe ik het zelf ook! :angry:

2 likes

U bedoelt waarschijnlijk de koelkast. Tenzij u op diepgevroren karbonades aan het sabbelen bent. Hoe dan ook: eet smakelijk. De zomer is nog ver weg dus geen zorgen over uw Baywatchlooks.

2 likes

Eet smakelijk, ziet er goed uit! :+1:

The Hoff is ook niet vies van een hamburgertje op z’n tijd.

En de zomer maakt voor mijn postuur niet uit. Het enige verschil tussen zomer en winter is of ik zit te HF’en met de gordijnen en de ramen dicht en de verwarming aan, of met de gordijnen en de ramen dicht en de verwarming uit.

5 likes

Je moet er gewoon voor zorgen dat je die dienstverlening daar niet nodig hebt. Zo simpel is het. Gebroken poot? tandjes op elkaar en doorgaan. punt.

1 like