Een paar weken geleden bleek plotseling de achterkant van mijn horloge af te zijn.In huis overal gezocht, want dit kan er alleen af gaan, als ik het niet draag. Niet gevonden. Ik ben inmiddels in 2 Seikowinkels geweest, maar daar zegt men, dat men niets kan doen, omdat de achterkant weg is, dus dan weet je geen nr.
Het is een Seiko quartz uit 1983 (Een examencadeau, ook herinnering aan overleden ouders), die nog prima functioneerde en nu ook nog steeds loopt, maar dat zal misschien niet lang duren.
Groot gelijk… de sterkte van een forum ligt in de brede basis maar ook in de
aanvoer van nieuwe enthusiasten! Met dat uit de hoogte gedoe schrik je alleen maar mensen af…
Heb je enig idee van het type van het horloge?
Aan de hand daarvan kunnen we je helpen het internet door te spitten voor een achterdekseltje of eventueel een donor horloge.
Verder foto vs 1000 woorden?
je gebruikt maar 94 woorden. Of nog 906 erbij
schrijven, of een paar foto’s plaatsen.
Wat een raar antwoord Jantje. Deze dame zoekt iets, vestigd haar hoop op DIT forum, en wordt vervolgens met een opmerking als deze geconfronteerd.Ik zou dat anders doen, maar ja,…wie ben ik?
Hij stond in het verkeerde forum (bij ervaringen met verkopers). Verder had ik inderdaad beter duidelijk kunnen maken dat mijn opmerking met de nodige hoeveelheid sarcasme bedoeld is.
Maar laten we eerlijk zijn, in het originele topic stonden wel heel weinig aanknopingspunten. Ik denk dat Seiko wel 1000+ verschillende horloges gemaakt heeft in al die jaren.