Aha.
Deze dus:
Aha.
Deze dus:
Precies, wat een verschil he!
Misschien is mijne wel door een lasser gebruikt, er zitten ook gaatjes in.
Hardlex zou mij niet verbazen.
Ik ga binnenkort proberen te leren hoe ik hardlex kan polijsten. Als je me over een weekje of twee berichtje stuurt kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Topper, doe ik!
Thanks vd positieve reactie!
Misschien BigV op MP eens contacteren.
Jou gaat dit wel lukken
Het glas van TS zal wel niet lukken, de putten zitten te diep en het is facet.
Helemaal vlak maken zou nog wel kunnen.
Niet geschoten is altijd mis toch? Anders gaat hij de kliko in en heb wel een idee hoe het in ieder geval fors te verbeteren is.
Ik ben nu al benieuwd
Verwacht van jou ook niet anders dan goed werk
Lekker prijsje…
Het kan ook te gek.
Tja, als het de enige is. Een passend vlak glas kan ook nog natuurlijk.
Is ook een goed idee, dat is dan geen hardlex neem ik aan.
Wie zou dit kunnen regelen, ik ben geen horlogemaker.
En toch ga je dit steeds meer zien. Ik kijk regelmatig op buyee en de prijzen gaan daar ook hard omhoog.
Mooie Advan ik heb er een zwak voor
@jeroenvisser ik heb met diamant polijst menig mineraalglas weer zeer mooi weten te herstellen. Echter betekend dat wel polijsten tot de blaren op je vingers staan haha. En ik zou niet weten of dat mogelijk is met faceted glas en of die pitjes er uit komen of dat die te diep zitten.
Die laatste is wel een apart model
Is het ook. Daarvoor hen ik voa Bigvlad een correct glaasje kunnen regelen die van jou is een fraai exemplaar
Ergens op het forum is ook nog een met een “disco” wijzerplaat. Ook een schoonheid!
Mercari Japan (soort Japanse marktplaats met vaste prijzen) daar vind je ook nog wel vervangende facet glaasjes van andere merken.
Scheelt ook gedoe met bieden en in de gaten houden. Prijzen liggen stukken lager dan Yahoo Japan (buy it now prijs)
Sommige hebben het Seiko partnummer erbij.
Als iemand nog een spoor ziet van mijn Advan zou ik het graag weten. Waarschijnlijk is hij gestolen bij post.nl.
Dat is echt klote man…
Ik hoop dat ie nog boven water komt!