Seiko afgeleiden en her-uitgaven van de 62MAS Only (Deel 2)

Heb je mooi omschreven!
Het is ook mijn gedachte …

6 likes

Een goede avondwissel…

7 likes

:ok_hand:

1 like

10 likes

Mooi :partying_face:

1 like

Thanks!

Ik ben wel al aan het twijfelen of dit een blijvertje is: Klik … :see_no_evil: :upside_down_face:

Weet je toevallig ook of die band lichter is dan het origineel?

1 like

Heb ze niet beide gewogen, maar denk het wel. Meen me te herinneren dat me opviel dat de schakels wat dunner zijn dan die van de OEM band. En dan zijn ze nog steeds niet dun. De OEM is gewoon vrij dik.

De 143 krijgt hier weinig draagtijd meer, maar als ik de plaatjes hier weer zo zie ga ik daar snel verandering in brengen :sunglasses:

2 likes

Dat is het dus met dit horloge. Dat maakt het voor mij ook een blijver. Ik heb gekkere, mooiere, complexere, goedkopere en duurdere horloges maar deze doet het altijd goed. :ok_hand:

5 likes

Absoluut, als ik ‘m nu verkoop voor zeg 700 euro dan heb ik geen idee waar ik ‘m mee zou moeten vervangen voor dat geld.

Het enige waar ik af en toe naar loer is een 41mm seamaster, dan weet ik echt zeker dat de 143 in de kist blijft. Maar ze zijn zo bizar gestegen in prijs dat ik er niet echt zin in heb.

1 like

Fijne zondag! :coffee:

7 likes

Dat heb ik dus ook. Kan hem wel verkopen, maar zoveel krijg je er niet meer voor terug. En een Speedmaster kost tegenwoordig het tienvoudige van wat een SPB14X tegenwoordig waard is. :sweat_smile: Dan houd ik hem liever en heb er nog plezier van.

1 like

De speedy heb ik gelukkig nog redelijk op tijd binnen kunnen halen :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Nieuwe week, nieuwe poging … :innocent:
Fijne maandag!

9 likes

… sorry, maar de rust keert weer! :sunglasses:
Tenzij diegene die mijn SPB149 over gaat nemen ook zo’n spammert is. Overigens blijf ik wel gewoon meelezen en mooie plaatjes kijken.

Zelfs de achterkant is mooi! :star_struck:

5 likes

:rofl: Het was kort maar krachtig. Succes met de verkoop!

1 like

Je loopt wel nog steeds een dag achter :wink:

1 like

Ach ja, ik zie het …
Slordig! :see_no_evil: :innocent:

Had er zin vandaag!

14 likes